Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،‌ محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در سخنانی در دومین روز بیست و پنجمین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور که عصر سه‌شنبه در تهران برگزار شد، از ائمه جمعه به عنوان مرزبانان مکتب اهل بیت و قرآن کریم یاد کرد.

وی به برخی گلایه‌های نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور درباره دخالت نمایندگان به عزل و نصب‌ها در استان‌ها و شهرها اشاره و تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس تذکر دادند،‌ دخالت در عزل و نصب‌ها توسط نمایندگان هرگز قانونی نیست؛ البته این دخالت ها کاهش یافته و هرگز نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجلس شورای اسلامی به برخی از ریشه های عزل و نصب ها توسط نمایندگان در استان‌ها و شهرها اشاره کرد و یادآور شد: ضعف در عملکرد و مدیریت برخی از وزیران، سوء استفاده از قوانین نظارتی توسط نمایندگان مجلس، نداشتن منشور اخلاقی در نظام حکمرانی کشور و ضعف در برخی قوانین مجلس شورای اسلامی از جمله ریشه‌های این مشکل به شمار می‌آید؛ البته باید اجازه دهیم یک وزیر در حوزه اجرایی خود تصمیم بگیرد و متناسب با آن هم عمل کند تا پاسخگوی عملکرد خود باشد.

وی همچنین با اشاره به مشکل قوانین نظارت در تایید و رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر و روستا گفت: برای حل این مشکلات بیش از 5 ماه با شورای نگهبان گفت و شنود داشتیم که خوشبختانه قانون انتخابات مجلس به توافق نهایی رسیده تا مغایرات با قانون اساسی نداشته باشد و امیدواریم به زودی در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

قالیباف درباره دلایل عدم اعمال سیاست‌های کلی قانون انتخابات در قوانین جاری کشور توضیح داد و عنوان کرد: اینکه می‌گوئیم سیاست‌های کلی قانون انتخابات در این حوزه اعمال نشده است‌ در حوزه شورای شهر بحث درستی است، زیرا ‌نظام نظارت بر شوراهای شهر از انضباط، دقت و مسیر درستی برخوردار نیست و ‌تحت تاثیر بحث‌های حاشیه ای،‌ قومی و قبیله ای قرار گرفته است. به همین منظور با قاطیعت می‌گویم،‌ تایید و رد صلاحیت افراد در این حوزه بر اساس مبانی قوانین صورت می‌گیرد.

وی بر استفاده از نظرات نخبگان و ائمه جمعه در تصویب قوانین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: ائمه جمعه از نزدیک با مشکلات آشنا هستند، به همین منظور از طریق مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ‌برای بررسی نظام مسائل، اندیشکده حکمرانی را با استفاده از نگاه نخبگانی و مردمی در استان ها راه‌اندازی کرده‌ایم تا از این طریق به صورت استانی از دیدگاه نخبگان بهره بگیرند.

رییس قوه مقننه،‌ داشتن منشور اخلاقی در مجلس شورای اسلامی را ضروری دانست و تصریح کرد: ‌بر همین اساس طبق فرمایشاتی که رهبر انقلاب اسلامی در خصوص مجلس شورای اسلامی داشته اند، همه این موارد را جمع‌آوری کردیم که در قالب منشور مجلس شورای اسلامی منتشر خواهد شد.

وی نظارت بر اجرای قانون و ترک فعل‌ها را از جمله برنامه‌های مهم مجلس شورای اسلامی برشمرد و تاکید کرد: در همین زمینه سیاست‌هایی را تدوین کرده ایم و در حال نهایی کردن این سیاست‌ها هستیم.

قالیباف با بیان اینکه ترکیب این مجلس،‌ ترکیبی بی نظیر از ‌جوانان متخصص انقلابی و متعهد،‌ باتجربه و پیشکوت است،‌ ادامه داد: این مجلس مدیران لایقی دارد که در وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها در حوزه های مختلف تجربه‌های موفقی داشته‌اند و امروز ترکیب مجلس شامل علم، پختگی و ‌تخصص است. نعمت بزرگی در این مجلس وجود دارد که تاکنون سابقه نداشته است،‌ به گونه‌ای که بیش از 220 رای در تصمیمات حیاتی و مهم ثبت و ضبط می‌شود.

وی به اولویت های مجلس در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت:‌ امروز مجلس شورای اسلامی میان دوگانگی قانون گذاری و نظارت،‌ اولویت را در نظارت قرار داده است؛ زیرا ‌در حوزه قانونگذاری تورم زیادی وجود دارد که این قوانین در حوزه نظارتی به خوبی اجرایی نمی‌شوند. البته مجلس هیچ وقت برای نظارت به دنبال مچ‌گیری نیست، بلکه ‌تسهیل گری را در بخش اجرایی پیگیری خواهد کرد.

رییس مجلس حمایت از مدیران قوی، ‌شجاع و لایق را از اصول مهم مدیریتی دانست و ادامه داد:‌ در مجلس به دنبال برنامه‌ریزی دقیق در استانها هستیم و اگر تخلفی در دولت صورت گیرد با قاطعیت تذکر لازم را ارائه خواهیم داد.

وی بسیاری از مشکلات کشور را در بخش ساختار اداری جامعه دانست و بر حل و اصلاح این مشکل تاکید فراوان کرد.

قالیباف درباره دوگانه رفع تحریم و خنثی سازی تحریم گفت: مجلس رفع تحریم را مهم ترین موضوع می داند، زیرا بیست سال است که در بحث هسته ای درگیر هستیم؛ امروز باید با زبان بین المللی سخن بگوئیم و باید ‌انقلاب و اراده ملت ایران با ترجمان بین‌المللی در چارچوب قوانین بین المللی نمود پیدا کند تا بتوانیم از حقوق اصلی خود به خوبی دفاع کنیم؛ بنابراین‌ حفظ عزت، اقتدار و مصلحت کشور و ملت را در تصویب ‌قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریمها لازم دانستیم، که این کار به روش دقیق و حرفه ای و کارشناسی انجام شد.

وی به دو گانه دیگری در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: یکی از دو گانه‌های ما دراین بخش این است که اولویت‌ها در این مجلس چیست؟ به نظر ما براساس مسئله محوری بودن مجلس که انجام گرفته است،‌ یکی از موضوعات، مسئله فرهنگی و دیگری مسئله اقتصاد است. باید برای اجرای این مسایل راهکارهای دقیقی را انتخاب کنیم که ‌چهار نکته ‌هوشمندسازی،‌ شفاف سازی، ‌مردمی سازی و کارآمدسازی در آن نهفته است.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت و مجلس تلاش های زیادی برای حل مشکلات مردم صورت گرفته است،‌ اما این تلاش ها را کافی ندانست و تصریح کرد:‌ با همه این تلاش ها هنوز مردم از ما راضی نیستند، در بسیاری از حوزه ها پاسخ قانع کننده ای به مردم نداریم. از این رو برخی در این خصوص احساس بن بست و نوامیدی می کنند،‌ در حالی که این سناریو توسط دشمنان از خارج و داخل طراحی و پیگیری می شود.

وی به برخی از اقدامات انجام شده در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت:‌ از جمله این اقدامات، ‌اولویت دهی به محرومیت زدایی و اشتغال‌زایی است. موارد دیگر توسعه راه های روستایی،‌ رفع کمبود آب شرب و کشاورزی در روستاهای محروم، توجه به خانه های بهداشتی، بیمه رایگان سه دهک اول، توجه به بازنشستگان، رتبه بندی معلمان، تصویب قانون جهش تولید مسکن،‌ تصویب مالیات بر خانه‌های خالی، تصویب قانون ساخت مسکن،‌ کنترل قوانین اجاره،‌ توجه به تولید دانش بنیان است که برخی از آن‌ها مصوب و برخی دیگر در حال پیگیری است.

قالیباف در خصوص اهمیت جهاد تبیین گفت: در حوزه جهاد تبیین باید مردم را آگاه کنیم و‌ آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است. در اولین اقدام باید مردم را با حقوق خودشان آشنا کنیم؛ وقتی با حقوق آشنا شدند،‌ آرامش می گیرند و به وظایف خودشان به خوبی عمل خواهند کرد.

وی ‌اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی دانست و تصریح کرد: وقتی ‌اعتمادسازی صورت گرفت، مردم در همه عرصه‌ها، مشارکت حداکثری را رقم می زنند؛‌ از این رو کارها روی زمین نمی مانند و مردم خودشان برای حل مشکلات به میدان می آیند و از سوی دیگر مشکل نظام اداری و بروکراسی هم برطرف خواهد شد.

رییس مجلس شورای اسلامی،‌ مردم را ستون مهم نظام و انقلاب دانست و ادامه داد: باید از مردم در همه حوزه ها کمک بگیریم و باید مردم در کارهای موثر، حضور داشته باشند. وقتی مشارکت مردمی اتفاق بیفتد، ‌یقین بدانید پیشرفت و توسعه هم صورت می گیرد.

منبع: فارس لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر محمدباقر قالیباف محمدباقر قالیباف اخبار مجلس اخبار مرتبط مصوبه دولت در تعیین‌ حداقل مستمری بازنشستگان مغایر قانون است ۱۴۰۱/۴/۲۹ شورای نگهبان اجازه نداد مسیر ریل‌گذاری کشور در قانون اساسی و شرع مقدس منحرف شود ۱۴۰۱/۴/۲۶ قالیباف: هرگونه سیاست ورزی، مقررات گذاری و سامان دهی فضای مجازی از سوی حاکمیت باید با… ۱۴۰۱/۴/۲۲ قالیباف: باید حجم مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به دو میلیارد دلار برسد ۱۴۰۱/۴/۲۲ هیچ کسی نسبت به حجاب حساس تر از مردم نیست/ فصل الخطاب همه باید حقوق مردم بر اساس قانون… ۱۴۰۱/۴/۲۱ نباید واردات خودرو به دست گروه خاصی بیفتد ۱۴۰۱/۵/۴ آخرین ویدیو ها انتخاب سخت بانک مرکزی؛ نرخ بهره بین بانکی زیر ۲۰ درصد یا کنترل تورم ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۲۱:۳۵ تیزر قسمت ۱۱ سریال یاغی منتشر شد ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۲۱:۳۲ افزایش بدون مجوز قیمت رب گوجه فرنگی ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۲۱:۲۸ ویدیویی دلهره آور از بلندترین تاب جهان در چین ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۲۱:۰۵ صومعه های قدیمی بر روی صخره های مرتفع + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۲۰:۴۵ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۱:۴۶ قالیباف: دخالت در عزل و نصب ها توسط نمایندگان هرگز قانونی نیست ۲۱:۴۳ تثبیت جایگاه دهم ایران با رشد ۱۵ درصدی تولید در گروه فولاد مبارکه ۲۱:۴۳ چگونه کامنت اینستاگرام را ببندیم؟! ۲۱:۳۵ انتخاب سخت بانک مرکزی؛ نرخ بهره بین بانکی زیر ۲۰ درصد یا کنترل تورم ۲۱:۲۸ افزایش بدون مجوز قیمت رب گوجه فرنگی ۲۱:۲۱ نکات مهم خرید لپ تاپ که نباید فراموش کنید + ویژگی لپ تاپ خوب ۲۱:۱۱ تعداد مشترک های اینترنت سیار و ثابت به بیش از ۱۰۸ میلیون رسید ۲۱:۰۶ قارچ بخوریم لاغر می شویم؟ ۲۱:۰۵ ویدیویی دلهره آور از بلندترین تاب جهان در چین ۲۰:۵۴ راه و رسم دلداری دادن به همسر ۲۰:۴۵ صومعه های قدیمی بر روی صخره های مرتفع + فیلم ۲۰:۴۲ سرطان چگونه شما را ضربه فنی می کند؟ ۲۰:۴۰ کی ام سی J۷ رونمایی شد؛ مشخصات فنی جک J۷، امکانات، قیمت ۲۰:۳۴ کمبود کدام ویتامین اعصاب را ضعیف می کند؟ ۲۰:۱۶ زرندی مقدم: سهامداری بانک ها به جای بنگاهداری تقویت شود ۲۰:۱۱ معضلی به نام زعفران اتو کشیده ۲۰:۰۷ اگه با همسرت سر تربیت بچه اختلاف داری، اینو بخون ۲۰:۰۵ مراسم‌ ماه محرم در محیط باز برگزار شود ۲۰:۰۳ عملیات انتقال و بازگشت نفت به سرقت رفته ایران به زودی آغاز می شود ۱۹:۵۰ سطح پشتیبانی بعدی بیت کوین کجاست؟ / مرز روانی جدید قیمت بیت کوین ۱۹:۴۱ بهترین روش ریلکس شدن بعد یک روز سخت کاری ۱۹:۳۷ تمامی ادارات استان کرمان پنجشنبه ها تا ۱۵شهریور تعطیل شد ۱۹:۳۴ خودرویKMC J۷ رونمایی شد + قیمت ۱۹:۲۹ فشار تورم بر فقرا ۱۷.۷درصد بیشتر از ثروتمندان! ۱۹:۱۶ پیش بینی قیمت خودرو / بازار خودرو دوباره یخ زد +جدول قیمت ۱۹:۱۳ وضعیت موهای ما در مورد سلامتی چه می گوید؟ ۱۹:۰۴ پیشنهاد به اونهایی که همیشه سرشون شلوغه ۱۹:۰۰ چگونه بیت کوین خود را بفروشیم؟ ۱۸:۵۲ تولید ۴۰ هزار خودرو در سال جاری توسط کرمان موتور / فروش کی ام سی J۷ از شنبه آینده ۱۸:۴۷ زمان تعهد خدمت پزشکان مناطق محروم از ۳ برابر به یک و نیم تا ۲ برابر کاهش یافت ۱۸:۴۴ به جای چرک خشک کن اینو بخور؛ هم قویه هم بی ضرر ۱۸:۱۲ مجتمع الماس کریمخان، قطب صنف طلا، جواهر و ساعت در پایتخت ۱۸:۱۱ بهترین روش برای عذرخواهی ۱۸:۱۰ اجازه فعالیت پلتفرم های خارجی به شرط ایجاد دفتر نمایندگی در ایران ۱۷:۵۵ از کمک ایران برای تامین سوخت لبنان استقبال می کنیم ۱۷:۴۹ اشتباهی بزرگ در فریز کردن گوشت ۱۷:۴۶ آزمایش جدید کووید-۱۹ نتیجه را در ۲۳ دقیقه نشان می دهد ۱۷:۴۱ مرکز پیشرفته مانیتورینگ یکپارچه عملیات شبکه همراه اول افتتاح شد ۱۷:۳۰ ۱۰ اشتباه بزرگ در نگهداری از انواع گوشی های موبایل ۱۷:۲۹ توافق توسعه زیرساخت تبادل برق میان تهران و آنکارا ۱۷:۲۵ خودروی وارداتی اقتصادی وجود ندارد ۱۷:۲۵ این گیاهان امواج مضر وای فای را جذب می کنند ۱۷:۱۳ بایامکس، پرچم دار تکنولوژی در نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو ۱۷:۱۱ چگونه آیدی اینستاگرام را تغییر بدهیم؟ ۱۷:۰۹ دلال‌ ها بیش‌ ترین فرار مالیاتی را دارند / سامانه مودیان می‌ تواند به عدالت مالیاتی ختم شود ۱۷:۰۷ عذرخواهی وزیر ارتباطات از بروز اختلال در اینترنت پایتخت ۱۷:۰۵ جزییات ششمین جلسه دادگاه سرکرده گروهک تروریستی تندر ۱۷:۰۱ گیر کردن سوئیچ ماشین از چیه؟ + راه حل ۱۶:۴۵ شرایط حضور مشمولان غیر غایب در پیاده روی اربعین ۱۶:۴۲ نحوه برخورد با مشتریان عصبانی اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف اخبار مجلس رییس مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی بین المللی ائمه جمعه بیت کوین سیاست ها حوزه ها ۱۴۰۱ ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به جدول شماره ۲۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان «منابع و مصارف حوزه انرژی»، با تصویب این جدول موافقت کردند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، در جریان بررسی این جدول در صحن مجلس، هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس به ارائه توضیحات درباره جدول شماره ۲۲ لایحه بودجه پرداخت و گفت: این جدول هم در بودجه سال گذشته و هم در بودجه امسال وجود داشت و بر اساس آن دولت مکلف شده است تا تمام جزئیات مربوط به فرآورده‌های نفتی و گازی را اعم از قسمت این فرآورده‌ها در این جدول بیان کند. همچنین دولت مکلف است که ذینفعان آن را مشخص نماید و جدول مصارف کلان این حوزه را نیز در پیوست لحاظ کنند.

وی افزود: تمام درآمدهای نفتی و زنجیره آن و مصارف این حوزه با این جدول مشخص می‌شود. همچنین در جداول الحاقی نیز آنچه در احکام درباره حساب سرمایه‌گذاری و حساب بهینه‌سازی آمده در جدولی درج شده است.

در ادامه حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ طی اظهاراتی تاکید کرد: در این جدول فعل و انفعالاتی که در حوزه نفت رخ می‌دهد، مشخص می‌شود. در واقع این جدول، جدول شفافیت بوده و نورافکنی به داخل تاریک‌خانه‌ها است، البته منظورمان این نیست که خلافی صورت می‌گیرد اما تمام اعداد فروش نفت در این جدول شفاف می‌شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین در جریان بررسی جدول ۱۰- د با عنوان «طرح های ملی از محل توازن»، پس از مخالفت با تصویب این جدول، به پیشنهاد محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر بازگشت اعتبارات بخش د جدول ۱۰ به بخش توازن موافقت کردند.

قالیباف همچنین گفت: به دلیل اینکه منابع این بخش از بخش توازن برداشت شده است و به دلیل اینکه پیشنهاداتی هم وجود دارد، به نظر بنده باید این منابع به بخش توازن بازگردانده شود.

وی اظهار کرد: مواردی که به بخش توازن باز می‌گردد یا ردیف دارند و یا بر اساس طرح‌هایی است که ردیفی ندارند؛ بنابراین اگر ردیف دارند باید به بخش توازن بازگردانده شوند و اگر ردیف ندارند باید بر اساس شاخص توزیع شوند.

اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است

از سوی دیگر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901323

دیگر خبرها

  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!