Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی با مشارکت سپاه تهران و شهرداری تهران به پرسنل نیازمند شهرداری از امروز خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ هادی سهامی در مراسم توزیع مرحله دوم طرح مائده امام حسن(ع) رزمایش کرامت علوی که صبح امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: نخستین مرحله از طرح مائده امام حسن(ع) در ماه مبارک رمضان امسال برگزار شد که در قالب این مرحله 8 هزار بسته معیشتی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع دومین مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی در قالب مرحله دوم طرح مائده امام حسن(ع) تصریح کرد: در این مرحله 13 هزار بسته معیشتی با مشارکت سپاه تهران و شهرداری تهران آماده شده است و در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

سهامی در ارتباط با شناسایی جامعه هدف جهت توزیع بسته‌های معیشتی گفت: این خانواده‌ها از پرسنل شهرداری تهران هستند که غالبا از مجموعه فضای سبز، پاکبانان و ... هستند.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران در ارتباط با ارزش ریالی هر بسته معیشتی بیان کرد: هر بسته دارای اقلامی چون برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی است که ارزش ریالی هر بسته یک میلیون تومان محاسبه شده است.

وی درباره ارزش ریالی مرحله دوم طرح مائده امام حسن(ع) گفت: در این مرحله 13 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

سهامی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی از امروز خاطرنشان کرد: این بسته‌ها در اختیار سازمان بسیج شهرداری تهران در هر منطقه قرار می‌گیرد و آنها فرآیند توزیع بسته‌های معیشتی را دنبال و اجرایی می‌کنند.

امام جمعه خرم آباد: مسئولان برای جبران عقب‌ماندگی معیشتی بازنشستگان برنامه‌ریزی کنند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توزیع بسته های معیشتی هزار بسته معیشتی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی