Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا ایزدی در جلسه مدیریت بحران گفت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و احتمال وقوع سیل در سطح استان تمام واحد‌های اجرایی مخابرات برای گذر از بحران احتمالی در آماده باش کامل بسر می‌برند.

او گفت: جلسه مدیریت بحران به منظور آمادگی لازم برای حوادث احتمالی و مواجهه با بلایای طبیعی برگزار شد و دستورالعمل‌های لازم مورد بررسی قرار گرفت و به مدیران مربوطه نیز ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه فارس به آمادگی کامل مخابرات اشاره کرد و گفت: باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مخابراتی در تمام شرایط، آماده ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن به مشتریان باشیم و در راستای کاهش بحران در مواقع اضطراری تلاش کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات فارس حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مانور ایمنی در سد و نیروگاه سیمره با حضور مسئولان تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، شبکه بهداشت و درمان، اچ اس‌ای سد سیمره و با هدف ارتقاء توانمندی نیرو‌های امدادی در جهت پیشگیری و کاهش حوادث احتمالی در محیط کار در سد و نیروگاه سیمره برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش باران در ۱۸ استان
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • تمام محورهای مواصلاتی استان یزد باز است/ تغییر الگوهای بارشی در استان یزد
  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی