Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هیچ کس منکر جنایات منافقین در ترور مردم ایران، افشای اطلاعات امنیتی کشور به دشمنان و جاسوسی برای عراقی‌ها در جنگ نیست اما شاهدان عینی عملیات مرصاد معتقدند مردم باید جنایات وحشتناک این گروهک در اسلام آبادغرب مانند سوزاندن اسیران جنگی را فراموش نکنند.

اما شاید در این میان مهم ترین و بارزترین جنایت منافقین در دوران هشت سال دفاع مقدس، حمله آنها به کشور در عملیات خود خوانده "فروغ جاویدان" یا مرصاد باشد، که به طرز بسیار منافقانه ای با لباس همرنگ ارتش و امتیاز هم‌زبانی، پشتیبانی سنگین هوایی و توپخانه‌ای بعثی ها به پادگان های و شهرهای غرب کشور حمله کردند و سربازان وطن مان را به خاک و خون کشیدند و مرتکب وحشیانه ترین جنایت های بشری مانند سوزاندن سربازان مجروح و به رگبار بستن مردم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز یکی از دغدغه پیشکسوتان جبهه و جنگ فراموشی جنایت‌های منافقین در کنار انتقال صحیح و واقعی وقایع جنگ به نسل جدید و آینده است تا فراموش نکنند، آنها برای چه به جنگ رفته اند؟ دشمنان آنها چه کسانی بودند؟ و چه می خواستند،؟ ماهیت و چهره واقعی آنها را بشناسند، تا خدای نکرده گول تبلیغات و مظلوم نمایی امروز آنها در شبکه های معاند را نخورند.

اگر مردم ایران بدانند آنها مرتکب چه جنایت های شدند، دیگر فریب آنها را نمی خورند، در همین راستا، سپاه ناحیه مقاومت شهرستان اسلام آباد غرب با هم افزایی بسیج رسانه ای استان کرمانشاه، نشست هم اندیشی با رزمندگان و مسئولان وقت عملیات مرصاد در شهر اسلام آباد غرب برگزار کردند و پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ برگ هایی از جنایات منافقان را برای روشنگری بیشتر و آشنایی نسل جوان با این جنایات ورق زدند.

منافقین مجروحان بیمارستان اسلام آباد غرب را آتش زدند

پاسدار، رزمنده و جانباز عملیات مرصاد در این نشست گفت: منافقین در عملیات مرصاد جنایاتی مرتکب شدند که در تاریخ بشری لنگه آن پیدا نمی شود، زیرا مجروحان جنگی بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب را پس از تصرف، تیرباران و سپس روی هم تله انبار کردند و در حالی که برخی از آنها هنوز زنده بودند، آتش زدند و یا کانکسی را پر از جنازه نیروهای مردمی و مدافع شهر کردند و آن را آتش زدند و سند همه این جنایت ها موجود است.

سردار «فتح‌الله حقیقی» افزود: ما همواره جنایت یزیدیان در کربلا را با پیکر امام حسین(ع) و یارانش در تاریخ و پای منبرها شنیده بودیم اما با چشم خود جنایت روز کربلا در حق امام حسین (ع) را در حمله منافقین به شهر اسلام آبادغرب عینا دیدیم، که به هیچ کس حتی به زن و بچه ها رحم نکردند و کشتند.

وی گفت: هیچ وقت فراموش نمی کنم، آمبولانسی که منافقین زده بودند، وقتی رفتم ببینم کسی داخل آن زنده هست یا نه؟ دیدم داخل آمبولانس بچه ای پستان شیر مادر کشته شده اش را به دهان گرفته، این واقعا فراموش نشدنی است، در حالی که آنها خودشان را مدافع خلق می نامیدند اما ضد رفتارترین جنایت ها را در حق خلق مرتکب شدند، چرا؟ چون برای آنها فقط  آرمان سازمان مهم بود.

منافقین برای تصرف تهران روی دلاوری و رشادت مردم اسلام آبادغرب فکر نکرده بودند

این رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه سخنانش گفت: منافقین با یک ارتش کامل؛ مجهز به تجهیزات سنگین نظامی با پشتیبانی مستقیم هوایی عراق به جاده ها و پادگان های ما حمله کردند، یگان های زرهی آنها به لاستیک تندرو مجهز بود که وقتی که من می خواستم با آر پی جی سوار بر جیب آنها را بزنم  بدلیل اینکه سرعت فوق العاده بالا داشتند نمی توانستم شلیک کنم، زیرا  آر پی جی زدن قدرت خیلی زیادی لازم دارد و باید شخص ثابت بایستد، به همین خاطر نمی توانستم بزنم و جلوشان را بگیریم و با اسلحه سبک هم کاری از دست مان بر نمی آمد، تا وارد شهر شدند.

حقیقی اضافه کرد: با منافقین در شهر وارد جنگ تن به تن شدیم، و مردم شهر ما در شهرک" شهریار"اسلام آبادغرب کمتر از خرمشهر مقاومت نکردند اما این مطالب و مسائل همچنان ناشناخته باقی مانده است.

وی گفت: منافقین به خیال باطل خودشان آن چنان برنامه ریزی کرده بودند، که به راحتی در مدت سه و چهار روز از مهران به تهران برسند، اما از شجاعت و دلاوری و رشادت مردم اسلام آبادغرب غافل بودند زیرا مردم این شهر همین که فهمیدند آنها منافقین هستند و از جنایات آنها با خبر شدند با تمام توان در مقابل آنها ایستادند، آنقدر ایستادگی کردند تا نیروهای نظامی برسند.

این جانباز پاسدار عملیات مرصاد، در ادامه اظهار داشت: متاسفانه در پرداختن به وقایع عملیات مرصاد خیلی به مقاومت مردم اسلام آباد غرب و عشایر منطقه پرداخته نشده و به نظر این ظلمی است که به این شهر شده زیرا اگر واقعا مقاومت های شجاعانه مردم نبود، تا رسیدن نیروهای نظامی؛ منافقین با تجهیزاتی که داشتن خیلی زود به شهر کرمانشاه می رسیدند و معلوم نبود آنجا چه پیش بیاید به همین دلیل به نقش مردم در این عملیات باید بیشتر توجه شود.

جوانان بیدار شوند و گول تبلیغات دشمنان را نخورند

سردار حقیقی در ادامه با نشان دادن برخی از نقاط بدن مجروحش از جوانان خواست واقعا بیدار شوند، بدانند که ما چه کردیم و برای چه جنگیدیم و قضیه منافقین و جنایت های آنها چه بوده و نسبت به آن بی تفاوت نباشند، گول تبلیغات گسترده و مظلوم نمایی آنها در شبکه های مجازی و معاند را نخورند، چرا که اگر جنایت آنها را فراموش کنیم دوباره سرمان خواهد آمد زیرا  آنها به هیچ کس رحم نمی کنند، حتی به خودشان فقط به اهداف سازمان شان اهیمت می دهند.

این رزمنده سرافراز در پایان گفت: جا دارد یاد و خاطر شهید سرلشکر،" بروز سلیمی" را اینجا گرامی بدارم، کسی که منافقین او را اسیر کردند از او خواستند که به حضرت امام خمینی (ره) ناسزا بگوید تا نجات پیدا کند و این کار را نکرد و او را به رگبار بستند و بعد در دروازه شهر او را آویزان کردند.

 منافقین حتی به نیروهای خودشان نیز  رحم نمی کردند

فرمانده کمیته انقلاب اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در زمان حمله منافقین نیز در این نشست؛ گفت: نیامده ایم اینجا فقط خاطره بگوییم بلکه آمده ایم واقعیت های تاریخی یک رویداد تلخ را به نسل حاضر و آینده منتقل کنیم که بدانند چه بوده و چه شده، ماهیت منافقین را بشناسند، کسانی که امروز پشت میز کامپیوتر نشسته اند و جنایت های هولناک خود را تحریف می کنند و جای حق و باطل را برای نسل جوان ما عوض می کنند.

سرهنگ بازنشسته «لطف الله احمدی» افزود: در تبین ماهیت منافقین همین بس، حتی در راستای اهداف سازمان، به نیروهای خودشان نیز هیچ رحمی نمی کردند، زنان را از همسران شان جدا می کردند، طبق سندی از آنها بدست آوردیم و از زنان به عنوان وسیله ای برای تولید مثل و تامین نیرو انسانی سازمان استفاده ابزاری می کردند.

وی گفت: یکی از برنامه های منافقین جذب نیروهای ارذل و اوباش شهرها بود و برای جذب آنان  در راستای اهدافشان به آنها اجازه هر گونه تجاوز به زنان می دادند دقیقا مانند داعش.

سرهنگ احمدی تعریف می کند: در جریان عملیات مرصاد زن و شوهری که پزشک بودند و طبق فراخوان منافقین به عملیات آمده بودند را اسیر کردیم، در اعترافات شان تعریف کردند، که  لب مرز زن را از مردش جدا کرده اند و زن اعتراف کرد در یک روز ۱۷ نفر از منافقین به او تجاوز کرده بودند و این واقعیت دارد؛ آنها نیروهای وفادار خودشان را هم گول زدند و به دست اراذل اوباش سپردند.

وی در ادامه تشریح عملیات مرصاد گفت: بعثی ها قبل از حمله منافقین؛ عملیات فریب در جنوب ایران و حمله به خوزستان را طراحی کردند و منطقه غرب در راستای پشتیبانی از جنوب خالی شد به همین خاطر در حمله هوایی و زمینی سنگین عراق به غرب و نفوذ منافقین غافلگیری شدیم زیرا منافقین با لباس نظامی و ارتشی ما وارد شدند، هم زبان بودیم کسی تا زمان تسخیر شهر کرند نمی دانست آنها منافقین هستند و همه فکر می کردند نیروهای خودی  هستند.

این مسئول سابق کمیته انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب در ادامه بیان داشت: وقتی فهمیدیم آنها منافقین هستند تا خواستیم آنها را در ۲ راهی جاده "گهواره" خارج از شهر متوقف کنیم متوجه شدیم تانک های تندرو و نیروهای زرهی سریع آنها وارد شهر شد، به همین زمان سلاح موجود در مقر فرماندهی سپاه را خیلی خالی کردیم و مردم را مسلح کردیم، اما تعداد آنها خیلی زیاد بود.

منافقین در تسخیر شهرها نفوذی داشتند
این سردار پاسدار در ادامه گفت: یک نکته غافلگیر کننده و با اهمیت در خصوص عملیات منافقین و تصرف شهر اسلام آباد این است گه آنها نیروهای نفوذی زیادی در داخل شهر داشتند و به همین خاطر در درگیری شهری دوست و دشمن زیاد مشخص نبود، مگر کسی که از قبل می شناختیم و اعتماد می کردیم، و نیروهای نفوذی منافقین هم با لباس شخصی، پیراهن و شلوار سیاه برای خودشان معلوم بودند.

این فرمانده سابق همچنین اظهار داشت: طبق اسناد بدست آمده منافقین سالها قبل به طور کاملا برنامه ریزی شده، در شهرها برای عملیات نیرو جذب کرده بودند، برای این عملیات در همه شهرها نیرو داشتند، فقط منتظر فرصت بودندکه شهر را بدست بگیرند در شهر اسلام آباد غرب حدود ۱۰۰ نفر عمدتا از اراذل و اوباش جذب کرده بودند و در تسخیر شهر به آنها در لو دادن و شناسایی افراد و موقعیت و مقررها کمک کرده بودند.

مردم اسلام آباد غرب منافقین را نابود کردند

احمدی در ادامه توضیح داد مردم اسلام آباد غرب و نیروهای مسلح عمدتا پاسدار و بسیجی از ساعت هشت شب روز سوم مرداد هنگام ورود منافقین در شهر وارد جنگ تن به تن شهری شدیم تا روز آخر عملیات مرصاد و منافقین واقعا چهره زشت و کثیفی در این عملیات از خود نشان دادند که می تواند از جنایات آنها یک کتاب بزرگ نوشت.

این ایثارگر در بخش پایانی صحبت های خود تاکید کرد: نباید نقش و مقاومت  مردم اسلام آبادغرب  را در عملیات مرصاد فراموش کنیم، زیرا مردم این شهر یک روز تمام منافقین را با تمام تجهیزات سنگین و بروز نظامی شان را زمین گیر کردند، تا نیروها ما  برسند.

احمدی همچنین افزود: مردم اسلام آباد غرب منافقین را نابود کردند از بین بردند و از این گله داریم که به نقش مردم در عملیات مرصاد کمتر توجه می شود، انتظار داریم این رشادت و ایستادگی و دلاوری مردم اسلام آبادغرب در مقابل منافقین گفته شود و بگویند شهر ما منافق‌کش بوده است. 

صدام و منافقین از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و عقب نشینی نیروهای ما سوء استفاده کردند

سرهنگ پاسدار «محمد رستمی» فرمانده سپاه گواور گیلانغرب در زمان عملیات مرصاد نیز در ادامه این نشست گفت: بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط امام راحل (ره) طبق اطلاعاتی که مسئولان به او داده بودند، ایران این قطعنامه را قبول کرد، اما عراق نه، و ما در عملیات شناسایی که در مناطق جنگی  انجام می دادیم، متوجه آمادگی نیروهای عراقی برای حمله شدیم و به فرمانده ارشد گزارش دادیم اما همه فرماندهان و مسئولان ارشد کشور فکر می کردند، عراق قصد دارد به خوزستان حمله گسترده کند، به همین خاطر تمام نیروهای پشتیبانی غرب به جنوب اعزام شدند و مرزهای غربی به نوعی از نیرو خالی شد.

وی بیان داشت: مورد دیگر اینکه بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط مقامات بالادست، به نیروها دستور عقب نشینی به مرز دادند و نوار مرزی غرب کشور چون حوزه استحفاظی ارتش بود، آنها در حال عقب نشینی بودند و منافقین  نیز از همرنگی لباس و هم زبانی سوء استفاده کردند، پس از حمله سنگین هوایی و توپخانه ای عراق، وارد پادگان ها شدند.

سردار رستمی اضافه کرد: در ابتدا تمام هم و غم ما دفاع از نقاط استراتژیک مانند بازی دراز بود، اصلا از حمله منافقین خبر نداشتیم، اینکه تا شهر کرند غرب پیش روی کردند؛ زیرا تانک ها و هواپیمایی عراقی مدام نوار مرزها و شهرهایی مانند گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین را بمباران می کردند و بسیاری از مقرر های نظامی ما را منهدم کردند.

وی در ادامه بیان داشت: پس از شنیدن سقوط شهر کرند و اسلام آبادغرب در تیپ مسلم بن عقیل ما به فرماندهی سردار «عبدالرضا آزادی» تمام راه منطقه جنوب شهر اسلام آبادغرب را بستیم و اجازه پیشروی به منافقین ندادیم و از محور جنوب شهر (قلاجه ) با نیروهای اعزامی در روز پنجم با عملیات مرصاد وارد شهر اسلام آبادغرب شدیم و این شهر را کاملا آزاد کردیم.

این فرمانده سابق سپاه گواور در زمان جنگ در ادامه به بیان یک خاطره از جنایت منافقین پرداخت و گفت: از جنایت منافقین هر چقدر بگوییم کم گفتیم، همین بگویم وقتی وارد روستای «حسن آباد» شدند، یک بنده خدای که هم اسم فرمانده تیپ مسلم بن عقیل «عبدالرضا آزادی» بود را اسیر می کنند، به  خیال اینکه او فرمانده واقعی تیپ مسلم بن عقیل است او را با شکنجه مجروح کردند و به شهادت رساندند.

به گفته رستمی، جنگ با منافقین کور دل با صدام حسین فرق دارد، چون هنوز ما با حیله ها و نیرنگ و دشمنی آنها دست به گریبان هستیم و نمی دانم کی و کجا هستند و فقط باید به مسئولان و جوانان و مردم هوشیاری بدهیم چون واقعا آنها بی رحم و خطرناک هستند.

وی اظهار کرد: در عملیات مرصاد ما شاهد جنایت بعثی ها و صدام نیز بودیم که چطور مردم گیلانغرب که برای پناه گرفتن در جای امن به شهرهای اطراف می رفتند آنها را در جاده بمباران و منهدم کردند و خیلی از آنها در ماشین شان سوختند.

پاسدار رستمی در بخش پایانی صحبت های خود تشریح کرد: در عملیات مرصاد نیروهای مسلح ما ابتدا راه ارتباط آنها به اطراف را بستند و حتی قوای تدارکات و پشتیبانی پشت سر آنها به طرف سرپل ذهاب را منهدم و بستند و سپس در جنگ روبرو آنها را نابود کردیم و بیش از ۲ هزار نفر از آنها را به درک واصل کردیم.

وی نیز در پایان در کنار نقش بی بدیل نیروهای مسلح در این عملیات به نقش مردم اشاره کرد و بیان داشت: صرف نظر از مقاومت مردم و حضور نیروی های نظامی عملیات مرصاد عنایت خدا، رهبری خردمندانه وحدت مردم و نیروها باعث پیروزی ما در این عملیات شد. 

  

منافقین نیامده بودند که برگردند
فرمانده گروهان امیرالمومنین ایلام نیز درباره عملیات مرصاد تعریف می کند: بامداد روز چهارم مرداد از کرمانشاه به طرف اسلام آباد غرب با یک مینی بوس نیروی بسیجی و یک تویتا در حرکت بودیم که به اصطلاح به مناطق جنگی در مقابل تجاوز عراق اعزام شویم که با ستون زرهی منافقین برخورد کردیم و چون اسلحه نداشتیم به نیروها گفتم برگردند، خودم تنها ایستادم، به شناسی منطقه پرداختم.

 سردار «تیمور بیگ‌رضایی» افزود: وقتی دیدم یک ستون از نیروهای زرهی از طرف کرمانشاه به منطقه در حال اعزام است رفتم جلو، سپاه بدر بود (نیروهای نظامی شیعه عراقی آموزش دیده طرف دار ایران در جنگ هشت سال دفاع مقدس) که به من گفت: عراقی ها کجا هستند، چون ما ابتدا فکر می کردیم عراقی ها هستند و ذهنیتی در مورد نیروهای منافقین نداشتیم.

وی در ادامه گفت: گفتم عراقی نیستند، منافقین هستند و در بررسی که از منطقه داشته ام همین جا تنگه "چهارزبر" یا مرصاد بهترین مکان برای زمین گیر کردن آنها است که قبول کردند و آتش سنگینی روی پیش قراولان منافقین ریختند و جلو آنها را برای همیشه بستیم.

وی در پایان گفت: در عملیات مرصاد هرگز نباید نقش نیروی هوایی و هوانیروز را فراموش کنیم واقعا در این عملیات درخشیدند.

با چشم خودم دیدم چطور منافقین یک خانواده را با آرپی جی «پودر» کردند 

بسیجی «هوشنگ مطاعی» نیز در این نشست پیشکسوتان و شرکت کنندگان عملیات مرصاد گفت: روز سوم مرداد فهمیدیم این لشکر زرهی که به طرف اسلام آباد غرب می آید منافقین با پنج تا ۶ هزار نیرو و با تجهیزات مدرن و پیشرفته سنگین نظامی هستند در حالیکه ما فقط ۱۰۰ نیرو داشتیم.

وی تعریف می کند: وقتی شنیدیم منافقین شهر کرند را گرفته اند و به طرف اسلام آبادغرب در حال حرکت هستند، فورا به «تنگ اسماعیل بگ» اعزام شدیم که جلوی آنها را بگیریم تا رسیدیم به آنجا گفتن الانه بیایند تو شهر برگردید اما آنها با یک چشم برهم زدن رسیدند و وارد شهر شدند زیرا نیروی نفوذی داشتند، اما باز به شدت با آنها در تاریکی شب وارد درگیری تن به تن و چریکی شدیم و تعداد زیادی از رزمندگان اسلام در آن شب شهید شدند.

مطاعی بیان داشت: در داخل شهر تا روز پیروزی عملیات چند گروه از رزمندگان سپاه نواحی مختلف و مردم و بسیج، جانانه دفاع می کردند و می جنگیدند؛ هرچند منافقین در حال پیشروی به طرف کرمانشاه بودند و بخشی از نیروهای آنها داخل شهر می جنگیدند.

این رزمنده با بیان اینکه در آن شب جنایت زیادی از منافقین دیده است، گفت: مثلا دیدم چطور منافقین  آن شب با آر پی جی به یک خودرو وانت که یک خانواده شامل زن و بچه ای را زدند و آنها را پودر کردند، در آن عملیات زخمی و مجروح شدم اما واقعا لیاقت شهادت را نداشتم. 

هرگز نباید نقش مردم را درکنار رشادت های نیروهای نظامی و هوانیروز فراموش کنیم

سردار «بهمن صفری» از دیگر رزمندگان حاضر در عملیات مرصاد نیز در ادامه این نشست گفت: در این عملیات هرگز نباید نقش مردم را در کنار رشادت نیروهای نظامی و هوانیروز فراموش کنیم.

وی در ادامه یک خاطره تعریف کرد و گفت: روز چهارم مرداد، وقتی یکی از بالگردهای هوانیروز دچار حادثه شد مجبور بود فرود بیاد، ۲ خلبان آن وقتی پیاده شدند سرگردان نمی دانستند به کدام طرف بروند، می دانستم منافقین خیلی زود به دنبال آنها می آیند، چون خیلی مهم بود در جنگ خلبان اسیر بگیرید.

سردار صفری در ادامه بیان داشت: وقتی دیدم ۲ خلبان اشتباهی به طرف منافقین در حرکتند، سریع با وانت به دنبال آنها رفتم که آنها را برگردانم، وقتی به آنها رسیدم گفتم آن طرف منافقین هستند، اصلا باور نمی کردند، با هزار قسم و قرآن التماس راضی شان کردم با من بیایند به آن طرف نروند و گمانم درست بود، منافقین خیلی زود با یک تویتا سرکله شان پیدا شد، که با وانت فورا و با تمام سرعت آنها را به روستا رساندم و قایم کردم.

وی تعریف می کند: به مردم گفتم این خلبان نیروهای خودمان هستند پناهشان بدهید، آنها را پناه دادیم و منافقین که ۲ نفر بودند و دنبال خلبان ها می گشتند، که به آنها اخطار دادیم اگر روستا را ترک نکنند، هر ۲ آنها را می کشیم، زیرا ما در آن مقطع زمانی نمی توانستیم بین منافقین و نیروهای خودی تشخیص بدهیم، هر ۲ با یک زبان و شکل حرف می زدند.

به گزارش ایرنا، عملیات مرصاد با رمز مقدس یا صاحب الزمان(عج) در روز پنجم مرداد سال ۱۳۶۷ با هدف مقابله با تهاجم منافقان و بازپس‌گیری مناطق اشغال شده در اطراف شهر اسلام‌آباد غرب استان کرمانشاه انجام شد.

این عملیات با فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب ‌اسلامی و با پشتیبانی هوانیروز ارتش اجرا شد و رزمندگان اسلامی در سه محور چهارزبر، جاده قلاجه و جاده اسلام آباد - پل دختر، وارد عمل شدند و نیروهای ضدانقلاب که از «مسعود رجوی» آن هم خارج از مرزهای ایران فرمان می‌گرفتند، تا پشت نوار مرزی عقب رانده شدند.

در این عملیات علاوه بر نیروهای ارتش و سپاه پاسداران، هزاران نفر از نیروهای بسیج مردمی از نخستین لحظه‌های تهاجم نیروهای منافقان وارد میدان شدند و منطقه مرصاد را به گورستانی همیشگی برای منافقان و متجاوزان به ایران اسلامی تبدیل کردند.

در این عملیات غرورآفرین ۱۲۰ دستگاه تانک، ۴۰۰ دستگاه نفربر، ۲۴۰ قبضه خمپاره‌انداز ۶۰ و ۸۰ میلی‌متری و ۳۰ عراده توپ ۱۰۶ میلی‌متری دشمن منهدم شد و طی چند ساعت صدها نفر از منافقان به هلاکت رسیدند و مابقی فرار کردند.

در عملیات مرصاد ۲۰ تیپ مشترک منافقان و ارتش عراق متلاشی شد و بیش از چهار هزار و ۸۰۰ نفر از نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند

برچسب‌ها منافقین مسعود رجوی جنگ تحمیلی دفاع مقدس گروه تروریستی داعش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عبدالرضا آزادی امام خمینی عملیات مرصاد انقلاب اسلامی ایران اسلام آباد غرب کرمانشاه صدام حسین پروندهٔ خبری کرمانشاه، استانی که کتاب جنگ در آن جا آغاز و بسته شد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منافقین مسعود رجوی جنگ تحمیلی منافقین مسعود رجوی جنگ تحمیلی دفاع مقدس گروه تروریستی داعش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امام خمینی عملیات مرصاد انقلاب اسلامی ایران اسلام آباد غرب کرمانشاه صدام حسین مردم اسلام آباد غرب مردم اسلام آبادغرب اسلام آبادغرب عملیات مرصاد شهر اسلام آباد انقلاب اسلامی نیروهای نظامی منافقین هستند حمله منافقین همین خاطر فراموش کنیم دفاع مقدس نباید نقش نقش مردم شهر کرند جنایت ها وارد شهر شهر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر

دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکایی و اروپایی را محکوم کردند.

 

اعتراضات دانشجویی علیه جنگ تمام عیار اسرائیل و جنایات صهیونیست‌ها در حق مردم غزه در سراسر آمریکا ادامه دارد و گستره آن به اروپا نیز کشیده شده است.

در دانشگاه تهران جامعه دانشگاهی با حضور مقابل سردر اصلی این دانشگاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار سر داده و همبستگی قاطع خود را با دانشجویان آمریکا و اروپا اعلام کردند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه فردوسی مشهد نیز برای هم‌صدایی با دانشجویان اروپا و آمریکا به میدان آمدند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دانشجویان دانشگاه فنی حرفه‌ای شهید بابایی قزوین نیز با برگزاری تجمعی ضمن همبستگی با مردم غزه، از دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی وحشتناک در بازار بندرعباس (فیلم)
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • گورهای جمعی بیمارستان ناصر در غزه/ احتمال ربوده شدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل + عکس های وحشتناک
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است