Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@09:37:49 GMT

حبیب‌الله صادقی درگذشت

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۵۷۱۴

حبیب‌الله صادقی درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، «حبیب‌الله صادقی» از هنرمندان عاشورایی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

به گفته «فاطمه کاظمی»، همسر زنده یاد صادقی به دلیل عارضه و ناراحتی قلبی حدود یک ماه در بیمارستان بستری بود. اما حدود ۱۰ روز پیش به خانه منتقل شد تا آمادگی لازم برای انجام عمل جراحی قلب را بدست آورد. با این وجود صبح امروز حدود ساعت ۷:۳۰ به دلیل سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درخصوص برگزاری مراسم برای این هنرمند پیشکسوت نیز گفت: نمی‌دانم که قرار است از طرف کدام نهاد اقدامات لازم انجام شود اما به زودی دراین خصوص اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

حبیب الله صادقی در سال ۱۳۳۶ در شهر تهران دیده به جهان گشود. زندگی هنری خود را از تحصیل در هنرستان هنرهای زیبا به شکل رسمی آغاز کرد. با ورود به دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شوق خود به عرصه هنر را آشکار ساخت. او دوره کارشناسی این رشته را نیز با تحقیق پیرامون موضوع «اساس آفرینش هنری در قرآن کریم» و انجام پروژه عملی تحت عنوان «هابیل و قابیل» با موفقیت به پایان برد و به این وسیله پرداختن به بیان هنری از مفاهیم قرآن کریم را عملا تجربه کرد.

تصویر وارونه ایرانیان در نگاه مستشرقان | گزارشی از کتاب «ایران در تاریک‌خانه غرب» کد خبر 693523 منبع: ایلنا برچسب‌ها هنرهای تجسمی خبر مهم هنر - گالری هنر نمایشگاه بیماری - بیمارستان نقاشی - نقاشان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هنرهای تجسمی خبر مهم هنر گالری هنر نمایشگاه بیماری بیمارستان نقاشی نقاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر مصطفی خمینی درگذشت

به گزارش صدای ایران  معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری  درگذشت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

دیگر خبرها

  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • همسر مصطفی خمینی درگذشت