Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از پیگیری ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی درخصوص نحوه نامناسب نگه‌داری از مددجویان یک مرکز توانبخشی در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از میزان، صادق جعفری‌چگنی اظهار کرد: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اذیت یکی از مددجویان بستری در یکی از مراکز توانبخشی غیردولتی نگه‌داری معلولان ذهنی اهواز، مدیرکل بهزیستی استان در این مرکز حاضر و موضوع پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ‌گونه آثار جرح و کبودی در مددجو دیده نشده است

وی افزود: در تحقیقات اولیه با بررسی فیلم دوربین مداربسته مرکز توانبخشی و بنابر اظهارات رئیس این مرکز، موضوع مربوط به چند ماه گذشته که قسمت‌هایی از این تصاویر منتشر شده است.

دادستانی خوزستان تصریح کرد: در معاینه بدنی از بیماری که فیلم او در فضای مجازی منتشر شد، هیچ‌گونه آثار جرح و کبودی دیده نشد اما تحقیقات درخصوص این مرکز و نحوه نگه‌داری از مددجویان آن ادامه دارد و در صورت اثبات هرگونه تخلف، با عاملان این قصور برخورد لازم صورت می‌گیرد.

کد خبر 591309

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بهزیستی سازمان بهزیستی مددجويان قوه قضائیه انواع معلولیت ذهنی معلول آزاری مرکز معلولان اهواز بدرفتاری با معلولان در اهواز بدرفتاری با معلولان در مرکز احسان بدرفتاری با معلولان در مرکز احسان اهواز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان گفت: خبر انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد و با افرادی که در این خصوص در فضای مجازی نشر اکاذیب می‌کنند، برخورد قانونی می‌شود. - اخبار استانها -

سیدامیر احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان با واکنش به انتشار خبر و حکم انفصال از خدمت شهردار گلستان در فضای مجازی گفت: بررسی در این حوزه انجام شد و موضوعی با عنوان انفصال از خدمت شهردار گلستان وجود ندارد.

وی با بیان تاکید بر برخورد با افرادی که به دنبال برهم زدن نظم عمومی و روانی جامعه هستند، افزود: افرادی که در فضای مجازی بر علیه نهادهای حکومتی، دولتی و امنیتی نشر اکاذیب می‌کنند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

دادستان شهرستان بهارستان با بیان اینکه در حکم مذکور هیچگونه محکومیت و انفصال از خدمات قید نشده است، تصریح کرد: پیگیری‌ها از نهادهای پاسخگو در رابطه با این حکم انجام گرفت که نهادهای مربوط محکومیت و انفصال از خدمت را تایید نکردند.

احمدی با بیان اینکه مسئله‌ای با عنوان انفصال شهردار گلستان وجود نداشته است گفت: افرادی با سوء نیت به دنبال درگیر کردن مردم در فضای روانی منفی هستند.

اختصاص 25 هزار میلیارد تومان برای پیشرفت گلستان

ادامه عبدالله نوحی؛ فرماندار بهارستان نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان در واکنش به خبر انتشار تصویر حکم انفصال از خدمت شهردار گلستان در فضای مجازی تاکید کرد: هیچ‌گونه حکم و احکامی مبنی بر انفصال از خدمت شهردار گلستان از سوی نهادهای قضایی و دولتی به فرمانداری ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید