Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:18:20 GMT

زمین‌های ورزشی چند منظوره در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۶۰۶۳

زمین‌های ورزشی چند منظوره در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه «زمین ورزشی مینی فوتبال و زمین چندمنظوره هارد پوشن» که با حضور مالک رحمتی؛ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان شهری در مجموعه شماره ۳ و ۴ تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی برگزار شد، اظهارکرد: رویکرد آستان قدس رضوی در حوزه ورزش، ارتقا ورزش همگانی به‌منظور ایجاد سلامتی و نشاط در آحاد مردم و توسعه ورزش در مناطق محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین استادآقا بیان کرد: بر اساس همین رویکرد امروز شاهد افتتاح فاز جدید مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی در شهرک شهید رجایی شامل یک زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال و یک زمین چندمنظوره والیبال و بسکتبال هستیم که مجموع مساحت آن‌ها به ۲۳۰۰ مترمربع می‌رسد و برای تجهیز این دو زمین بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: همچنین فاز جدید مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی در مجاورت گود مهدی‌آباد واقع در توس ۵۵، با دارا بودن زمین چندمنظوره ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، زمین چمن مصنوعی فوتسال و زمین‌های چند منظوره والیبال و بسکتبال در مساحت ۳۶۴۰ متر مربع افتتاح شد که برای تجهیز آن نیز ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی اظهارکرد: این مجموعه‌های ورزشی در مجموع در ۵ هزار و ۹۴۰ متر مربع و با سرمایه گذاری ۹۰ میلیارد ریالی مؤسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی و مشارکت بنیاد علوی و مدیریت شهری در بازه زمانی دو ماهه احداث شده است که امروز در اختیار نوجوانان و جوانان ورزش دوست این دو منطقه از حاشیه شهر مشهد قرار می‌گیرد.

استادآقا به امکانات و تجهیزات این دو زمین ورزشی اشاره کرد و گفت: زمین مینی فوتبال علاوه بر برخورداری از چمن مصنوعی، به لوازم و تجهیزات رشته فوتبال مجهز و اطراف آن فنس کشی شده و زمین ورزشی چندمنظوره هارد پوشن نیز دارای پوشش آسفالت و مجهز به امکانات ورزشی دو رشته والیبال و بسکتبال است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی بیان کرد: علاقه‌مندان و دوستداران ورزش در این دو منطقه محروم از جمله قشر نوجوان و جوان می‌توانند از امکانات این مجموعه با اصل رعایت امانتداری به نحوه صحیح بهره‌گیری کنند تا انشاالله در آینده شاهد آثار و برکات آن باشیم.

گفتنی است مجموعه ورزشی اول (بلوار حر) به نام شهید محمد صادق دارایی و مجموعه ورزشی دوم (بلوار توس) به نام شهید اصلانی نامگذاری شده است.

کد خبر 5548636

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد آستان قدس رضوی شهید محمدصادق دارایی بنیاد کرامت رضوی بنیاد علوی مالک رحمتی بوشهر ویروس کرونا سیلاب کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مدیریت بحران بیست و نهمین سفر استانی دولت اردبیل شیوع کرونا ماه محرم استهبان ایلام بارش باران بنیاد کرامت رضوی آستان قدس رضوی مجموعه ورزشی مینی فوتبال چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی صبح سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح شبکه آزمایشگاهی مجتمع آموزشی سما با بیان اینکه بنا داریم به صورت حرفه ای آزمایشگاه داری کنیم، بیان کرد: در هر استان یک مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی و خدماتی پژوهشی در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم که این اتفاق در استان البرز رقم خورد و مجموعه آزمایشگاهی افتتاح شد که امید است منافع آن به مردم و منطقه برسد، عنوان کرد: آزمایشگاه های استانداردی که بتوانند خدمات استاندارد ارائه دهند، سرمایه دانشگاه را به صورت فعال و در خدمت صنعت و مردم در می آورند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری فرودگاه بین المللی پیام در البرز این استان می تواند یکسری آزمایشگاه های صادرات را نیز پشتیبانی کند. آزمایشگاه های این حوزه باید استانداردهای اروپایی و مورد نیاز برای صادرات را نیز اخذ کنند که مقدمه آن تشکیل این مرکز آزمایشگاهی بود.

طهرانچی مجموعه آزمایشگاهی که امروز افتتاح شد در حوزه های غذا، بیوتکنولوژی، امور متناسب با کشاورزی و وزارت بهداشت و نیز علوم پزشکی فعالیت می کند، مطرح کرد: با توجه به اینکه نوآوری لزوماً نو بودن نیست بلکه اتصال دادن مجموعه ها به یکدیگر برای ارائه خدمات است، شیرازه و شاکله این مجموعه برای من جذاب بود.

کد خبر 6092923

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود