Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی افزود: در این طرح برنامه های عزاداری به همراه اطعم دهی به عزاداران از محل موقوفات و کمک خیران در اماکن مذهبی استان انجام می شود .

سوگواره بصیرت عاشورایی با هدف آگاه‌سازی مردم و جلوگیری از ورود و ترویج بدعت‌ها به عزاداری‌ها و مجالس عزاداری امام حسین‌(ع)، ترویج فرهنگ و انتقال پیام عاشورا در جوار بقاع متبرکه، امامزادگان، حسینیه‌ها و تکایا انجام می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برنامه‌های لبیک یا حسین(ع)، احلی من العسل ویژه دانش‌آموزان، شیرخوارگان حسینی، رهروان زینبی ویژه بانوان، نماز ظهر عاشورا در قالب طرح سوگواره بصیرت عاشورایی تدوین شده است.

به گفته مدیرکل اوقاف مازندران در راستای اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی از روز گذشته غبارروبی و سیاه پوش کردن بقاع امامزادگان و اماکن مذهبی انجام شده است .

مدیرکل اوقاف مازندران با اشاره به اینکه ماه محرم امسال با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود ، گفت : با توجه به شیوع مجدد کرونا به هیأت امنای آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ابلاغ شد تا در شهرهای قرمز مراسمات مذهبی در فضای باز و اطعام دهی به صورت بسته‌بندی باشد.
وی با اشاره به اینکه درب هیچ مکان مذهبی در ایام محرم بسته نیست و عزاداری‌ها با حضور عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) برگزار می‌شود، گفت : نمازهای یومیه در ماه محرم در بقاع متبرکه شاخص استان و مساجد بین راهی اقامه می شود.
حیدری با اشاره به اینکه نیت حدود ۷۰ درصد موقوفات مازندران برای عزاداری و اطعام‌دهی در ایام محرم است، افزود: طرح سوگواره بصیرت عاشورایی از محل درآمد موقوفات منطبق و در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک‌اندیش اجرا می‌شود.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه ماه محرم مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه ماه محرم مازندران سازمان اوقاف و امور خیریه ماه محرم مازندران سوگواره بصیرت عاشورایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس با محرم دربی استان را هم نباخت

مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا دربی استانی کرمان را هم نباخت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان از ساعت 17:45 امروز (چهارشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف هم رفتند که در پایان بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه 28 روی ارسال تورس تک گل میهمان را وارد دروازه حریف کرد تا در این فصل برای تیمش هفت گل به ثمر رسانده باشد.

فرشید باقری در دقیقه 60 روی ارسالی از نقطه کرنر موفق به گشودن دروازه محمدرضا اخباری و ثبت گل مساوی نارنجی‌پوشان شد.

سیدرضا مهدوی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت که به سجاد شهباززاده و فرشید باقری از رفسنجان و علیرضا کوشکی از گل‌گهر سیرجان کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان