Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:27:52 GMT

رونمایی از اپراتور پایش هوشمند سیستم اعلام حریق

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۷۰۹۰

رونمایی از اپراتور پایش هوشمند سیستم اعلام حریق

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از اپراتور پایش هوشمند سیستم اعلام حریق امروز در ساختمان جدید پلاسکو برگزار شد. در این مراسم هادی محضر نیا مدیرعامل فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و قدرت الله محمدی سرپرست آتش نشانی تهران حضور داشتند.

همچنین حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری، مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران و مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران سخنرانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی چمران در این مراسم از لزوم هوشمندسازی شهر تهران خبرداد و اظهار امیدواری کرد تا از این دست سامانه‌ها در سایر حوزه‌های شهری نیز استفاده شود.

گفتنی است اپراتور پایش هوشمند سیستم اعلام حریق ۲۴ ساعته می‌تواند اطلاعات راپایش کند و با کوچک‌ترین حریقی نزدیکترین مرکز آتش‌نشانی رامطلع کند. این سامانه باعث می‌شود راندمان نیروهای عملیاتی آتش نشانی افزایش پیدا کند.

کد خبر 5548393

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران آتش نشانی ساختمان پلاسکو شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شورای شهر اربعین حسینی سیلاب علیرضا زاکانی آلودگی هوا بهزیستی سازمان حج و زیارت حجاج ایرانی قوه قضاییه سازمان بازرسی کل کشور شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • انفجار منزل مسکونی در قم