Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:07:59 GMT

افتتاح زمین‌های ورزشی چندمنظوره در حاشیه شهر مشهد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۷۹۹۹

افتتاح زمین‌های ورزشی چندمنظوره در حاشیه شهر مشهد

ایسنا/خراسان رضوی زمین‌های ورزشی چند منظوره آستان قدس رضوی با وسعتی بیش از ۵۰۰۰ متر مربع در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی صبح امروز، پنجم مرداد ماه، در مراسم افتتاحیه زمین ورزشی مینی‌فوتبال و زمین چندمنظوره هارد پوشن که با حضور مالک رحمتی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان شهری در مجموعه‌های شماره سه و چهار تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد آستان قدس رضوی در حوزه ورزش، ارتقاء ورزش همگانی به‌ منظور ایجاد سلامتی و نشاط در آحاد مردم و توسعه ورزش در مناطق محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین استادآقا اضافه کرد: بر اساس همین رویکرد امروز شاهد افتتاح فاز جدید مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی در شهرک شهید رجایی شامل یک زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال و یک زمین چندمنظوره والیبال و بسکتبال هستیم که مجموع مساحت آن‌ به ۲۳۰۰ متر مربع می‌رسد. برای تجهیز این ۲ زمین بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین فاز جدید مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی در مجاورت گود مهدی‌آباد واقع در توس ۵۵ با دارا بودن یک زمین چندمنظوره ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، زمین چمن مصنوعی فوتسال و زمین‌های چند منظوره والیبال و بسکتبال در مساحت ۳۶۴۰ متر مربع افتتاح شد که برای تجهیز آن نیز ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر عامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی نیز در این مراسم اظهار کرد: این مجموعه‌های ورزشی در مجموع در ۵۹۴۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد ریالی موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی و مشارکت بنیاد علوی و همچنین همراهی مدیریت شهری مشهد در بازه زمانی ۲ ماه احداث شده است که امروز در اختیار نوجوانان و جوانان ورزش‌دوست این ۲ منطقه از حاشیه شهر مشهد قرار می‌گیرد.

علیرضا تاج‌فیروز به امکانات و تجهیزات این ۲ زمین ورزشی اشاره کرد و گفت: این زمین مینی‌فوتبال علاوه بر برخورداری از چمن مصنوعی به لوازم و تجهیزات رشته فوتبال مجهز و اطراف آن فنس‌کشی شده و زمین ورزشی چندمنظوره هارد پوشن نیز دارای پوشش آسفالت و مجهز به امکانات ورزشی ۲ رشته والیبال و بسکتبال است.

بنا بر گزارش آستان‌نیوز وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و دوستداران ورزش در این ۲ منطقه محروم از جمله قشر نوجوان و جوان می‌توانند از امکانات این مجموعه با اصل رعایت امانتداری به نحوه صحیح بهره‌گیری کنند تا انشاءالله در آینده شاهد آثار و برکات آن باشیم.

این ۲ مجموعه ورزشی به نام شهیدان اصلانی و دارایی، ۲ شهید ماه رمضان حرم مطهر رضوی، نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی بنیاد کرامت رضوی آستان قدس رضوی مینی فوتبال چمن مصنوعی متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت

حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز در این جلسه گفت: به مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به اینکه در تهران حدود ۵ هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی (ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد