Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@17:44:08 GMT

محوطه‌های گردشگری استان اصفهان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۹۰۲۲

محوطه‌های گردشگری استان اصفهان تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی تمامی مناطق گردشگری به‌ویژه در محور غرب و جنوب استان در روزهای پایانی هفته و به دلیل بارش‌های شدید خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری برنا، منصور شیشه‌فروش با اعلام این خبر گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش‌های تابستانه، احتمال وقوع سیل و آب‌گرفتگی در معابر وجود دارد، لذا به‌منظور افزایش ایمنی لازم، برنامه‌ریزی‌هایی در ستاد مدیریت بحران استان انجام‌شده و نیروهای امدادی در آماده‌باش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مناطق گردشگری استان در برخی از نقاط درگذر رودخانه‌ها قرار دارند و وقوع سیل منجر به خسارت خواهد شد، لذا این اماکن در روزهای پایانی هفته تعطیل و گردشگران از سفر به این مراکز و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و کانال‌های آب باید خودداری کنند.

شیشه‌فروش افزود: بیش از ۲۵۰ گروه امدادی در سراسر استان به‌ویژه در مرکز شهرستان‌های غرب، جنوب و جنوب غربی برای امدادرسانی مستقر هستند و ستاد سیل در شهرداری اصفهان و دیگر شهرها تشکیل شده و تمام تمهیدات لازم پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از آمادگی همه‌جانبه این مجموعه در صورت بارندگی‌های احتمالی و آب‌گرفتگی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، امیر بصیری از اعلام آماده‌باش نیروهای این ش کت در صورت بارندگی‌ و آب‌گرفتگی خبر داد.

وی گفت: نشست هماهنگی برای جمع‌آوری بحران آب سطحی احتمالی ناشی از بارندگی پیش رو پس از اعلام سازمان هواشناسی درباره بارندگی و صدور ابلاغ استانداری و دستورهای مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، برگزار شد.

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه ورود جدی مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفتخیز جنوب به رفع بحران آبگرفتگی‌های اخیر در شهرستان کارون مورد تمجید استاندار خوزستان قرار گرفت، افزود: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با محوریت مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید به‌عنوان معین شهرستان کارون است.

بصیری تصریح کر: همه معاونت‌های عملیاتی و تعمیرگاهی به حالت آماده‌باش کامل درآمدند و همه امکانات آنها برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی ناشی از آبگرفتگی بسیج شده است.

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازار‌ها تعطیل شد؟
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازارها تعطیل شد؟
  •  تلاش ۷۰ گروه امدادی برای رفع آبگرفتگی بارندگی ها
  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان