Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@01:01:15 GMT

رونمایی از تارنمای مداحی عالمانه

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۹۳۲۸

رونمایی از تارنمای مداحی عالمانه

مجتمع فرهنگی و مذهبی روضة الشهداء از تارنمای خود با عنوان "مداحی عالمانه" رونمایی کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجتمع فرهنگی و مذهبی روضة الشهداء از تارنمای خود با عنوان "مداحی عالمانه" شامل مقاتل معصومین علیهم‌السلام، مناجات‌خوانی،‌ متقل محرم و صفر و دوره‌های آموزشی مداحی رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین محمدی فام، مسئول این مرکز در توضیح این سایت گفت: ما در شبکه مجازی کانالی به نام "مداحی عالمانه" با هدف ارائه خوراک علمی به ویژه برای مداحان ایجاد کرده بودیم. با ایجاد یک سایت، تمام محتواهای کانال را درون آن انتقال دادیم که در آینده تبدیل به سایتی بین‌المللی با زبان‌های انگلیسی و عربی و ... خواهد شد. این سایت با حضور حاج منصور ارضی کار خود را آغاز کرد و ایشان هم رهنمودهایی را ابراز داشتند.

برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.

مجتمع فرهنگی و مذهبی روضة الشهداء فعالیت خود را در سال 1376 در قالب هیأت عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین، متشکل از عده‌ای از جوانان غرب تهران آغاز کرد. حسین محمدی‌فام مداح اهل‌بیت و دانش‌آموخته مقطع دکتری علوم قرآن و حدیث از آن زمان تاکنون به همراه عده‌ای از جوانان شیفته آستان سیدالشهداء خادمی هیأت و این مجتمع فرهنگی و مذهبی را بر عهده دارند.

ساخت مجتمع فرهنگی و مذهبی روضةالشهداء در سال 1392 با کمک خیران آغاز شد و امروز پس از گذشت بیش از 8 سال در روز عید غدیر مراسم اختتامیه ساخت آن برگزار خواهد شد.

قیام حسینی و مُلک مهدوی (1)| امام حسین (ع) چگونه از تمدن پایانی خبر دادند؟

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مداحان اهل بیت مداحان اهل بیت مجتمع فرهنگی و مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه جلسه همفکری مسوولان فرهنگی و هنری البرز به میزبانی حوزه هنری این استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج، رئیس حوزه هنری البرز، معاون فرهنگی و هنری سپاه استان و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد.

این جلسه با هدف بحث، تبادل نظر و هماهنگی برای انجام اقدامات و برنامه های فرهنگی و هنری در استان البرز برگزار و در خصوص برپایی ششمین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) تحت عنوان حدیث حسن نیز مباحثی مطرح و مقرر شد این اقدام فرهنگی در قالب یک لایحه به شورای اسلامی شهر کرج ارسال و ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شود.

محمد مهرابی، رییس حوزه هنری استان البرز در این جلسه با تاکید بر ضرورت حمایت از گروه های فرهنگی و هنری استان گفت: باید با حمایت از هنرمندان بستر رشد روزافزون آنها را فراهم کنیم تا انگیزه این قشر برای فعالیت در این استان و کمک به ترویج فرهنگ و هنر انقلابی افزایش یابد زیرا با کمک هنرمندان می توانیم در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام برداریم.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز هنرمندان را بازوان ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خواند و بیان کرد: همانگونه که در شهر و استان سایت اداری وجود دارد، لزوم ساخت یک سایت فرهنگی و هنری نیز به منظور ایجاد یک مجموعه منسجم جهت ساماندهی انجمن ها و فعالیت های هنری احساس می شود.

کد خبر 6092522

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • عکس| مداحی جدید و جنجالی مهدی رسولی
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه