Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش در صنایع گفت: امروزه آموزش یک ضرورت و کلید توسعه کار است و ایجاد مرکز آموزش فنی و حرفه ای در هر کارخانه و مجموعه تولیدی ضرورت پیدا کرده است که مجتمع مس سونگون نیز در این زمینه پیشگام شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، فتحی در آیین افتتاح مرکز آموزش بین کارگاهی مجتمع مس سونگون با اشاره به نامگذاری این هفته با عنوان هفته ملی مهارت و آموزش های فنی و حرفه ای گفت: مهارت یکی از ارکان اصلی کار بوده و امروز در مجموعه های تولیدی حرف اول و آخر را می زند به نحوی که امنیت شغلی، توسعه کار و دانش منابع انسانی، توسعه اقتصادی و صنعتی در گرو مهارت بوده و تمامی این عوامل در اثر مهارت افزایی قابل ارتقا هستند و مهارت افزایی مولفه مهم و تاثیر گذاری در توسعه منابع انسانی و اقتصادی است و ارتقای مهارت، کلید توسعه پایدار و موجب تثبیت و ایجاد اشتغال در محیط های کسب و کار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویهفته ملی مهارت را فرصت خوبی برای باز گویی نقش و جایگاه مهارت در توسعه منابع انسانی عنوان کرد و اقدامات و ابتکار عمل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در راه اندازی مراکز بین کارگاهی در بخش‌های مختلف را در راستای توسعه نقش مهارت و بهره وری نیروی انسانی و توسعه  اقتصادی ارزشمند خواند.

گفتنی است مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی به همراه کارشناسان این اداره کل با حضور در مجتمع مس سونگون و با راه اندازی میز خدمت، از نزدیک با کارکنان و پرسنل شرکت های پیمانکاری دیدار کرده و در حوزه های تخصصی از قبیل شرایط کار، سختی و زیان آور و ... به کارگران مشاوره و راهنمایی ارایه گردید.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مس سونگون تبری فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟