Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد محمدی با بیان اینکه طرح ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر در استان مازندران برای عموم و گروه‌های تخصصی آغاز شده است و پذیرای داوطلبان از سراسر استان هستیم؛ گفت: باید گشت ارشاد انتظامی به گشت ارشاد مسئولان مبدل شود و باید مسئولان ما رسالت خود را به درستی انجام دهند و پاسخگو باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهرداد محمدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران که به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: گروه‌های تخصصی احیای امر به معروف و نهی از منکر در مازندران به عنوان الگوهای نمونه تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ضرورت امر به معروف و نهی از منکر بر کسی پوشیده نیست و باید کاری کنیم که همه پای کار بیایند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، خاطرنشان کرد: مقابله با منکر و دعوت به معروف، لازمه جامعه اسلامی و قرآنی جهت رسیدن به تمدن اسلامی است و باید در این راستا یک مطالبه‌گری عمومی صورت گیرد.

این مسئول ادامه داد: طرح ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر  در استان مازندران برای عموم و گروه‌های تخصصی آغاز شده است و پذیرای داوطلبان از سراسر استان هستیم.

محمدی بیان کرد: بنظر ما حجاب و عفاف یک فوریت ضروری است و نیازمند توجه جدی و همه جانبه از سوی مسئولان امر است.

وی عنوان کرد: آنچه در حوزه حجاب و عفاف انتظار داریم آن است که بانوان ما گول ظواهر و فریب دشمن را نخورند و از حریم خود صیانت کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: باید دستگاه‌های متولی ضمن حمایت از تولیدکنندگان حوزه حجاب و عفاف، پوشاک مورد نیاز جامعه  را نیز تامین کنند.

این مسئول اعلام کرد: هشتک «مردم مطالبه‌گر» و هشتک «همه مسئولیم» برای فضای مجازی تعریف و انتخاب شده است.

محمدی اذعان کرد: باید گشت ارشاد انتظامی به گشت ارشاد مسئولان مبدل شود و باید مسئولان ما رسالت خود  را به درستی انجام دهند و پاسخگو باشند.

وی افزود: امروز باید اصلاح امور در دستگاه‌های حاکمیتی ما صورت گیرد و مردم و رسانه‌ها باید مطالبه‌گری کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران تاکید کرد: سبک زندگی غربی در تلاش است تا جامعه ما را تحت تاثیر قرار دهد و ما را جامعه‌ای مصرف‌گرا بار بیاورید.

این مسئول ادامه داد: جوانان مومن انقلابی باید پای کار بیایند و در حوزه‌های مختلف پیشقدم باشند.

محمدی تصریح کرد: ما با کمک جوانان انقلابی و متخصص می‌خواهیم در راستای تحقق شعار سال زمینه فعالیت جوانان هوشمند را در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کنیم و دستگاه‌های متولی باید ما را در این امر یاری کنند.

مرعشی مسئول گروه جهادی شهید حسن باقری یکی از الگوهای نمونه گروه‌های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در بحث تربیت مشاوران خانواده گفت: خانواده مهمترین ارکان جامعه است که دشمن به طور مستقیم آن را هدف گرفته است.

وی افزود: ما در حال تربیت مشاوران خانواده از قبل ازدواج، سبک زندگی اسلامی، تربیت فرزند و سایر موضوعات مرتبط با خانواده هستیم.

حسین‌زاده مسئول گروه جهادی شهید دیالمه نیز به عنوان یکی از الگوهای نمونه امر به معروف و نهی از منکر در حوزه مفاسد اقتصادی در این نشست اظهار کرد: در سال ۹۹ گشت ارشاد مسئولان را تشکیل دادیم.

وی افزود: ورود به ادارات مختلف برای مبارزه با فساد در دستگاه‌های مختلف استان منجر به حتی بازداشت چند مدیر شد.

مسئول گروه جهادی شهید دیالمه خاطرنشان کرد: ریشه بسیاری از مفاسد سیاسی و اجتماعی، مفاسد اقتصادی است لذا مقابله با آن حائز اهمیت است.

این مسئول ادامه داد: این گروه امر به معروف ونهی از منکر بر اساس تفاهم‌نامه با دستگاه‌های متولی و قضایی مشغول فعالیت است.

حسین‌زاده گفت: ما در تمامی موضوعات مفاسد اقتصادی استان از مفاسد اداری تا منطقه آزاد فعالیت داریم.

عمویی مسئول مرکز گفتمان انقلاب اسلامی الگوی نمونه امر به معروف و نهی از منکر حوزه حجاب و عفاف اظهار کرد: معارضت و مخالفت حجاب و عفاف محدود به دوران حاضر نیست و از گذشته بسیار دور تاکنون ادامه دارد.

وی افزود: در کشور ما چارچوب عفاف و حجاب مشخص شده است و هجمه برای لطمه به آن از سوی مخالفان این ارزش اسلامی وجود دارد.

مسئول مرکز گفتمان انقلاب اسلامی حوزه امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: باید هویت از دست رفته نوجوانان و جوانان را به آنان بازگردانیم و در تشییع شهید سلیمانی دیدیم که از همه طیف‌ها آمدند و دل‌شان در گرو انقلاب است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر حوزه حجاب و عفاف گروه های تخصصی گشت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر

آفتاب‌‌نیوز :

دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد پرونده قضائی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشمر تشکیل و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

طبق گزارش دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتور سیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شهرستان شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • (تصاویر) تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • آموزش و پرورش بوشهر ویژه‌تر دیده شود/ لزوم ساخت کلاس‌های درس جدید
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • اجتماع باشکوه مردم گرگان در حمایت از "طرح نور"
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان