Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه آموزش پزشکی ایران مورد تایید فدراسیون جهانی آموزش پزشکی (WFME) است، گفت: بنابراین بین المللی سازی در این حوزه باید توسعه یابد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی ؛ دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در دومین کارگاه اعتبار بخشی بین المللی دانشگاه های علوم پزشکی کشور عنوان کرد: در وزارت بهداشت برنامه ای با عنوان طرح تعالی و عدالت در نظام سلامت اجرا شده است که در آن مجموعه، معاونت آموزشی نیز برنامه تعالی، عدالت و بهره وری در آموزش را در دستور کار خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این موضوع که یکی از محورهای مهم فعالیت معاونت آموزشی وزارت بهداشت، بحث بین المللی سازی است، گفت: با توجه به ظرفیت کشور در حوزه آموزش، بین المللی سازی باید از نظر کیفی و کمی توسعه یابد.
باقری فرد افزود: یکی از قدم های مهم دراین راه، بخش اعتباربخشی بین المللی است. این یک افتخار برای کشور در خصوص پزشکی عمومی کشور است که از نظر بین المللی مورد تائید فدراسیون جهانی آموزش پزشکیWFME است.
معاون آموزشی وزارت بهداشت در تشریح نیاز به اعتبار بخشی در بحث آموزش گفت: اعتباربخشی باعث تقویت زیرساخت ها و ارتقاء آموزش می شود. همچنین اعتباربخشی بین المللی زمینه ساز تبادل دانش بین ما و کشورهای دیگر است.
وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم در فرصتهای آتی بتوانیم اعتباربخشی بین المللی را توسط شرکت های معتبر با تائید وزارت بهداشت انجام داده، در رتبه بندی های بین المللی جایگاه کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پزشکی وزارت بهداشت بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم