Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت گفت: در چندین سال گذشته این‌گونه بود که برخی پشت یک میز نشسته و برجام را به عنوان کلید راه حل مشکلات در دست گرفته و مردم را به آن امیدوار کرده بودند. در حوزه بین الملل و سیاست داخلی هم به همین صورت عمل کردند. 

سخنگوی دولت افزود: ۴ سال است که اوضاع اقتصادی کشور با مشکل مواجه است و این مربوط به ۴ ماه اخیر نیست، در طول ۱۰ سال اخیر میانگین رشد اقتصادی صفر بوده است و این میزان دارایی را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این که رشد اقتصادی نداشته ایم تورم افزایش یافته، جمعیت افزایش یافته و همچنین فاصله طبقاتی افزایش یافته‌است و ثروت و سرمایه اقتصادی به طور عادلانه تقسیم نشده است. 

جهرمی در ادامه سخنانش گفت: کمترین میزان مشارکت در انتخابات نشان دهنده این بود که مردم از عملکرد دولت وقت راضی نبوده اند. 

سخنگوی دولت با اشاره به عملکرد موفق دولت در مدیریت کرونا گفت: شعار و محور عملکرد دولت سیزدهم، جان و نان مردم بود و به طور جدی با این شعار در میدان وارد شد. دولت تمام قد تلاش خود را در مدیریت کرونا و تکمیل انبارهای کالاهای اصلی و اساسی کشور به کار گرفت.

جهرمی با اشاره به سیاست دولت در زمینه عفاف و حجاب گفت: ما نسخه پیچیده خاصی در این زمینه نداریم و قانونی است که در سال ۱۴۰۰ تصویب شده و الان دولت قدم قدم دارد آن را اجرا می‌کند و این هم یکی از امور در کنار سایر امور است. 

سخنگوی دولت در مورد افزایش خدمات پزشکی عنوان کرد: رشته های پزشکی در کشور لوکس شده و دولت یک اصلاح در این راستا دارد انجام می دهد و  دارد نظارت بیمه را ساختارمند می کند.

 جهرمی افزود: در حوزه پزشکی باید به استاندارد جهانی برسیم چون ظرفیت علمی و انسانی اش در کشور موجود است، باید زیرساخت هم ایجاد شود و تکمیل این زیرساخت ها در دستور کار دولت است. 

سخنگوی دولت با بیان اینکه روش ما در دولت روش اقناع سازی است، گفت: ما هیچ گونه اقدام ناگهانی در دولت را قبول نداریم. 

کد خبر 693659 منبع: فارس برچسب‌ها دولت دوازدهم دولت سیزدهم علی بهادری جهرمی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دولت دوازدهم دولت سیزدهم علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها

علی بیت الهی رئیس مرکز زمین شناسی مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به توسعه پهنه های فرونشستی زمین در کشور و فروافتادن خودروها به درون شکاف ها و فیشرهای فرونشستی(در چند مورد)، نصب علائم هشدار دهنده، در زون های پرخطر فرونشست زمین، ضروری است گفت: نصب این چنین علائمی نقش موثری در کاهش خسارات ناشی از فرونشست زمین دارد.

وی افزود: چنین اقداماتی در بسیاری از کشورهای خارجی اجرا شده و تجربیات نشان دهنده آثار مثبت این اقدامات بوده است.

بیت الهی بیان کرد: چنین کارهائی، نافی انجام کار بنیادین مقابله با فرونشست زمین که همانا جلوگیری از افت سطح آب های زیرزمینی بوده،  نیست، اما تا حصول نتیجه، منطقی است تا با اقداماتی در حد امکان، از بروز حوادث ناگهانی جلوگیری کرد.
 وی یادآور شد: تجربه نشان داده  که در فصول بارندگی، با تشدید جریان رگاب های زیر سطحی و نفوذ بیشتر آب های سطحی به درون شکاف های فرونشستی، فرسایش های تونلی و آب شستگی ها بیشتر و فروریزش زمین نیز به تبع آن افزونتر خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است