Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@00:07:50 GMT

هیچ عملی جای زیارت امام هشتم را نمی‌گیرد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۰۶۱۳

هیچ عملی جای زیارت امام هشتم را نمی‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران  نسبت به زیارت امام رضا(ع) از راه دور و نزدیک بیان داشت: هیچ عملی جای زیارت امام هشتم را نمی‌گیرد اما آنها که توفیق حضور ندارند می‌توانند با انجام خدمات برای دیگران، هرگونه خدمات اعم از گره‌گشایی از مشکلات دیگران و کمک‌رسانی به مردم را به نام امام رضا(ع) انجام دهند و ثواب آن خدمات را به ایشان هدیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: زیارت امام رضا(ع) اهمیت بسیاری دارد اما در صورتی که این امر فراهم نشد می‌توانند خدماتی به نام ایشان انجام بدهند، این کار خوبی است که امیدواریم در آخرت این یک دستگیری از ما بکند.
گفتنی است، از دهه ولایت نماز جماعت مغرب و عشاء حرم مطهر حضرت رضا(ع) به امامت آیت الله امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری اقامه می‌شود. انتهای پیام منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زیارت امام هشتم ع آیت ا امامی کاشانی زیارت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند

امیر سیاح رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت گفت: به طور کلی خدمات دولت به صورت غیر مستقیم در حال انجام است، ولی امروزه از طریق شناسه یکتا این خدمات صورت می گیرد. 

به گفته رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت، افرادی که مجوزهای شناسه یکتا را نداشته باشند نمی توانند خدمات دریافت کنند.  اگر تولید کننده و یا فعال اقتصادی باشند شامل این گروه خواهد شد. 

 سیاح تصریح کرد: با شناسه یکتا تمامی افراد می توانند نوع فعالیت عرضه کننده خدمت را تشخیص دهند و از نوع فعالیت عرضه کننده خدمت فعالان اقتصادی اطمینان حاصل کنند.

 او تصریح کرد: درگاه ملی مجوزها باعث شده جلوی تخلفات ،کالاهای فیک و  دیگر موارد گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سهمیه ارز مسافران حج اعلام شد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • سهمیه ارز زائران حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد