Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، تفاهم‌نامه همکاری سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور و سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به امضای محمدرضا مردانی و حجت الاسلام سیدضیاء الدین آقاجان پور، رؤسای این دو سازمان رسید.

برگزاری مشترک پنجمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ ای (مدظله العالی)  از مهمترین محورهای همکاری مشترک این دو سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاری در تولید و نشر آثار فاخر و اجرای طرح های علمی پژوهشی موردنیاز، ارائه سمینارها و کارگاه های آموزشی، استفاده متقابل از امکانات و خدمات پژوهشی، برگزاری نشست ها و همایش های علمی مشترک از دیگر محورهای همکاری طرفین در این تفاهم‌نامه گزارش شده است.

گفتنی است از نیمه دوم سال گذشته تاکنون، همایش های استانی پنجمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تبیین اندیشه دفاعی مقام معظم رهبری در کلیه استان ها از سوی مراکز استانی بسیج اساتید برگزار شده و یا در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج اساتید عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان

با حضور مرتضی ادب مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان ثبت احوال کشور، محمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان و باقری مدیرکل پست استان اصفهان تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه منعقد شد.


مدیر کل پست استان در آئین امضای این تفاهم نامه گفت: اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور در این طرح انتخاب شده است.

باقری طرح تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز قدیم به شناسنامه مکانیزه را در سال جاری الزامی دانست وگفت: استان اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور انتخاب شده  و این تفاهم نامه با محوریت چاپ شناسنامه‌های مکانیزه امضا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است