Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید سراجی فرماندار منوجان گفت: بارش باران و جاری شدن سیلاب در منوجان موجب قطع ارتباط چهار روستا با مرکز این شهر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  راه آرمان؛ جمشید سراجی فرماندار منوجان از تشکیل ستاد بحران با حضور استاندار کرمان در این شهرستان خبر داد و گفت: بارش باران و جاری شدن سیلاب در منوجان موجب قطع ارتباط چهار روستا با مرکز این شهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طغیان یکی از رودخانه ها سبب تخریب ابنیه و راه مواصلاتی منوجان به کهنوج و قلعه گنج و همچنین قطع ارتباط ۱۰ روستا به مدت سه ساعت با مرکز شهر منوجان شد.

سراجی از پهنه بندی این شهرستان به هشت قسمت در راستای مدیریت بحران خبر داد و اظهار داشت: از ظرفیت بخش خصوصی نیز در مدیریت بحران در منوجان استفاده می کنیم.

فرماندار منوجان ادامه داد: هر پهنه از تقسیمات شهرستان منوجان به یکی از مدیران دستگاه های اجرایی واگذار شده تا نظارت بیشتر و بهتری در بحران اعمال شود.

وی به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در مدیریت بحران اشاره کرد و از برگزاری نشست با بخش خصوصی در زمینه تامین ماشین آلات راهداری برای مدیریت بحران در شهرستان منوجان خبر داد.

سراجی تصریح کرد: با رایزنی انجام شده ۱۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه بلدوزر بخش خصوصی در اختیار ستاد بحران قرار گرفت.

سیل چهار محور روستایی منوجان را مسدود کرد


فرماندار منوجان از مسدود شدن راه ارتباطی چهار روستای این شهرستان خبر داد و گفت: تمام روان آب های این شهرستان و بخشی از شهرستان قلعه گنج به رودخانه تجدانو می ریزد که سبب قطع ارتباط چهار روستای این شهرستان شامل محور چاه شاهی، بخشداری، گذار تلخ و دژگانو شده است.

وی از قطع شدن برق چهار روستای این شهرستان در اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب طی روز گذشته خبر داد و گفت: شامگاه گذشته برق این چهار روستا قطع شد که با پیگیری های انجام شده ستاد بحران و اداره برق، برق سه روستا وصل شد و تلاش برای وصل برق روستای گشمیران همچنان ادامه دارد.

سراجی از رایزنی با فرماندار قلعه گنج برای وصل شدن برق روستای گشمیران خبر داد و گفت: برق این روستا با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه از شهرستان قلعه گنج تامین می شود که با پیگیری انجام شده از طریق فرمانداری قلعه گنج برق این روستا تا ساعات دیگر متصل می شود.

وی در تشریح وضعیت بارش باران و جاری شدن سیلاب در منوجان از روز گذشته تاکنون گفت: نخستین بارندگی‌ شهرستان منوجان در شامگاه سه شنبه ثبت شد و در همان ساعات اولیه آب در چهار شاخه رودخانه فصلی منوجان جاری شد.

آبگرفتگی مسیرهای اصلی، فرعی و شهری در جریان بارش باران در منوجان


فرماندار منوجان از آبگرفتگی برخی از مسیرهای اصلی، فرعی روستایی و خیابان های مرکز این شهر خبر داد و گفت: علاوه بر ایجاد مشکلاتی در تردد وسایل نقلیه، در مسیر روستای محمدآباد نیز یک دستگاه خودرو وانت پس از قرار گرفتن در معرض سیل واژگون شد، که با انجام اقدامات به موقع از خسارات جانی راننده و سرنشینان آن جلوگیری شد و خودرو به بیرون از سیلاب انتقال یافت.

سراجی از آمادگی اعضای ستاد بحران منوجان خبر داد و گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان در حال آماده باش هستند و مطابق پهنه بندی انجام شده در حال رصد اوضاع بارندگی ها و به همراه گروه های امدادی سازماندهی شده هستند.

 

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: بارش باران و جاری شدن سیلاب فرماندار منوجان خبر داد و گفت مدیریت بحران چهار روستا قطع ارتباط ستاد بحران انجام شده بخش خصوصی قلعه گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به سیلابی شدن روستای دره گزان بر اثر بارش باران + فیلم

روستای دره گزان در بخش مرکزی شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی واقع شده است. در دومین ماه از فصل زیبای بهار با ورود سامانه بارشی آسمان این شهرستان بارانی شد. شدت بارش به حدی بود که موجب جاری شدن سیل در معابر این روستا شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان جنوبی

بیشتر بخوانید:

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • مصائب شیراز پس از باران (+ عکس)
  • مصائب شیراز پس از باران / تصاویر
  • مصائب شیراز پس از باران
  • نگاهی به سیلابی شدن روستای دره گزان بر اثر بارش باران + فیلم
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد