Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: ساخت سه مرکز ماده ۱۵ با حمایت سپاه در شهرستانهای خرم آباد ،بروجرد و کوهدشت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش  خبرگزاری ‌‌‌‌‌‌‌‌برنا از   لرستان  ؛  زیویار در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، اظهار کرد:  امروز مباحث مختلفی مطرح شد و مصوب شد،در شهرستان های خرم آباد ، بروجرد و کوهدشت با حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان سه مرکز ماده ۱۵ راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بحث راه اندازی خانه فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد، اداره کل آموزش و پرورش استان که نقش بسیار مهمی در آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ نه گفتن به اعتیاد و مشارکت دانش آموزان در بحث پیشگیری را دارد در آینده بسیار نزدیک در مرکز استان افتتاح خواهد شد.

او  با تاکید بر جمع آوری معتادان متجاهر در سطح جامعه و انظار عمومی، تصریح کرد:  یکی از موارد مهمی که در نشست استانداران سراسر کشور در تهران با حضور سردار مومنی به آن پرداخته شد در خصوص جمع آوری معتادین متجاهر بود که بنا شد طی یک برنامه زمانی دو ماهه حداکثر تا اوایل مهرماه با توجه به گزارش هایی که از طرف ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ارائه شده است این مهم انجام پذیرد.

استاندار لرستان  ضمن تاکید بر موضوع از دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان خواست در این خصوص اقدام اساسی صورت پذیرد.

 زیویار بیان کرد : ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز از طرف مرکز  و ۵۰ درصد از طریق مراکز استان ها تامین خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به اقدامات خوبی که توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان انجام پذیرفته است، یادآورشد: لازم است دستگاه های عضو این شورا هم پوشانی لازم را به عمل آورند و تجارب به دست آمده را در اختیار سایر دستگاه ها قرار دهند.

انتهای پیام 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعتیاد مواد مخدر زیویار خانه فرهنگی مبارزه با مواد مخدر استاندار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان