Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری پنجشنبه در حاشیه غبار روبی گلزار شهدا شهرستان نهاوند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استخدام ۳۴ هزار و۷۳۳ فرهنگی در حال انجام است، افزود: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که برای رفع محرومیت و فرسودگی مدارس در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به طور طبیعی حدود ۱۹ درصد مدارس را در سطح کشور داریم که برای مقاوم سازی این قسمت از برنامه و کار یک بخش تبصره ۲۴ است که خوشبختانه ابلاغ اعتبار نیز در این زمینه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: یک بخش دیگر از اعتبارات استانی است و یک بخش هم از اعتبارات خیرین است.

نوری با بیان اینکه یک بخش مهم آن هم سفرهای استانی می‌باشد که مشکلات ساختمان و تجهیزات وغیره مدارس را کم می‌کند، افزود: حدود ۱۴ هزار کلاس درس تحویل داده شده است‌.

وزیر آموزش و پرورش درباره نظام رتبه بندی معلمان نیز گفت: آئین نامه در خرداد ماه به تصویب هیأت دولت رسید ایراداتی وارد که توسط کمیسیون مجلس شورای اسلامی بررسی و به توافقاتی رسیدند که یکی از ایرادها قرار است در یکشنبه آینده به نتیجه و نهایی شود.

کد خبر 5549476

منبع: مهر

کلیدواژه: یوسف نوری نهاوند سی امین سفر استانی دولت بوشهر سیلاب ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا مدیریت بحران ماه محرم محرم 1401 اردبیل وقوع سیلاب شیوع کرونا بارش باران اربعین حسینی همدان یک بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم

محمدمهدی اسماعیلی روز شنبه -هشتم اردیبهشت- در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست و یکم امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران بدون ذکر نام کارگردان فیلم سینمایی «اقبال لاهوری» شاعر ملی و مشهور پاکستانی اظهار داشت: کارگردان در حال آماده‌سازی فیلم‌نامه است، تا قرارداد بسته نشود، اسمش را نمی‌آورم. بنیاد سینمایی فارابی در حال منعقد کردن قرارداد آن است و تا آخر سال و یا اوایل سال آینده اثر ساخته می‌شود، می‌خواهیم یک فیلم با کیفیت و خوب بسازیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر پیگیری ویژه برنامه‌های زبان فارسی ادامه داد: ما ۶ خانه فرهنگ در پاکستان از جمله لاهور، کراچی و کویته و دیگر شهرها داریم که باید تقویت شود. در این سفر، آقای رئیس جمهوری عنایت ویژه‌ای روی بحث گسترش فرهنگی در پاکستان داشتند و ان‌شالله این کار را به سرانجام می‌رسانیم.

وی گفت: در سریلانکا هم با استقبال بسیار بالای هنرمندان و اهالی فرهنگ آنجا روبه‌رو بودیم. چهار تفاهم‌نامه همکاری از پنج تفاهم دو کشور در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه‌های رسانه‌ای، سینما، فرهنگی به معنای خاص خود و همچنین در زمینه تعاملات میان هنرمندان و برگزاری اجلاس‌های مشترک بود.

اسماعیلی اظهار داشت: در حال تجربه فضای ویژه‌ای در حوزه بین‌الملل هستیم، شاید برای اولین بار است که همزمان با حرکت در حوزه حل مسائل فرهنگی در داخل کشور، این دیپلماسی فرهنگی را به صورت برجسته پیش می‌بریم.

سفر به دو کشور همسایه در روزهای آینده

اسماعیلی گفت: در روزهای آینده نیز دو سفر به کشورهای منطقه خواهیم داشت، مقصد احتمالا جمهوری آذربایجان و یکی دیگر از کشورهای آسیای مرکزی است که برنامه‌های آن را هماهنگ می‌کنند.

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲