Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:42:07 GMT

دادگستری بوشهر از تعطیلی ۲۴ واحد تولیدی جلوگیری کرد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۴۳۷۶

دادگستری بوشهر از تعطیلی ۲۴ واحد تولیدی جلوگیری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی جمادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار اشت: با ورود و پیگیری های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری این استان از تیرماه سال گذشته تاکنون از تعطیلی ۲۴ واحد تولیدی و بیکار شدن تعدادی از نیروهای کار در این استان جلوگیری شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: گروه های صنعتی زرین مروارید آسیا، مبارک، شرکت های پاک شیمی، پرورش ماهی یثرب و سپید پایدارجنوب از جمله این واحدهای صنعتی هستند که با پیگیری های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بوشهر در یک سال گذشته رفع مشکل و از تعطیلی آنها جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اقدام با هدف برطرف کردن مشکلات و احیای واحدهای تولیدی این استان و حمایت از تولید به عنوان یکی از برنامه های دوره تحول قوه قضائیه انجام شده است.

 جمادی بیان کرد: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی ناشی از شرایط اقتصادی موجود در جامعه است و دادگستری استان بوشهر تلاش می‌کند که از مسیر قانونی و با استفاده از اختیارات خود نسبت به حل مشکلات آنها اقدام کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار کرد: حمایت از تولید از برنامه‌های مهم قوه قضائیه است و بر این اساس در راستای آشنایی نزدیک با مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی از صنایع استان بازدید می‌شود.

وی تاکید کرد: در چهارچوب قوانین و مقررات در راستای حل مسایل تولید و مشکلات صنعتگران با همکاری همه دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها تلاش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دادگستری بوشهر علی جمادی پاک شیمی دادگستری استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار