Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: سه مرکز نگهداری معتادان متجاهر با همکاری سپاه در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت راه اندازی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خیرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان فرهاد زیویار در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهارداشت: در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت با حمایت سپاه استان سه مرکز ماده 15 راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه‌اندازی خانه فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد در خرم‌آباد خبرداد وافزود: آموزش و پرورش استان نقش بسیار مهمی در آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ نه گفتن به اعتیاد و مشارکت دانش آموزان در بحث پیشگیری را دارد.

استاندار لرستان  با تاکید بر جمع آوری معتادان متجاهر در سطح جامعه و انظار عمومی، عنوان کرد:  یکی از موارد مهمی که در نشست استانداران سراسر کشور در تهران با حضور سردار مومنی به آن پرداخته شد در خصوص جمع آوری معتادین متجاهر بود که بنا شد طی یک برنامه زمانی دو ماهه حداکثر تا اوایل مهرماه با توجه به گزارش‌هایی که از طرف ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ارائه شده است این اقدام انجام پذیرد.

دومین مرحله طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در زنجان اجرا شدرفتار خشونت‌آمیز با معتادان در یک کمپ ترک اعتیاد شیراز/ 2 مدیر بهزیستی استان فارس تحت تعقیب قرار گرفتندانتقاد زاکانی به رها شدن و بی‌توجهی مدیریت شهری سابق به درمان معتادان

 وی ضمن تاکید بر جمع آوری معتادین متجاهر بیانکرد:از دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان خواست در این خصوص اقدام اساسی صورت پذیرد.

زیویار گفت: جهت جمع آوری معتادین متجاهر 50 درصد اعتبار مورد نیاز از طرف  تهران  و 50 درصد از طریق مراکز استان‌ها تامین می‌شود.

وی  با اشاره به اقدامات خوبی که توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در رابطه با معتادین انجام پذیرفته است، تصریح کرد: لازم است دستگاه های عضو این شورا هم پوشانی لازم را به عمل آورند و تجارب به دست آمده را در اختیار سایر دستگاه ها قرار دهند.

انتهای پیام/645

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر معتادان متجاهر راه اندازی خرم آباد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده طی شش ماه گذشته در استان کرمانشاه، امروز امحا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در مراسم امحای مواد مخدر و روان گردان مکشوفه که در کیلومتر سوم جاده سراب نیلوفر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیروهای جان بر کف انتظامی استان در شش ماه گذشته است، امروز امحا شد.

وی افزود: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

️سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روان‌گردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 748724

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر