Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: با حضور نیرو‌های امداد رسان کار با شدت در امامزاده داوود ادامه دارد و گل و لای که محدوده را در بر گرفته در حال تخلیه است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور در ارتباط با شبکه خبر در خصوص سیل شب گذشته امام زاده داوود گفت: دیشب حوالی نیمه شب به بعد به دلیل بارش زیاد باران در منطقه امام زاده داوود در شمال غرب تهران گل و لای بسیاری از طرف پشت امام زاده و بازارچه و محله امام زاده داوود را در بر گرفت و وارد حرم شد و به همراه خود گل و لای فراوان تا ۴ متر را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: متأسفانه تعدادی از زائرانی که در امام زاده داوود بودند و همچنین مردم اطراف حرم اسیر سیل شدند و گل لای فراوان مردم را دچار مشکل کرد و از نیمه شب به بعد نهاد‌های امدادرسان مانند هلال احمر، آتش نشانی و دهیاری فعال شدند و در مرحله اول تلاش برای نجات افرادی که در گل و لای گیر کرده بودند صورت گرفت و در مرحله بعد تعدادی از هموطنان که در این حادثه فوت کردند از گل و لای بیرون کشیده شدند و بعد از هم تخلیه افرادی که در آنجا حضور داشتند انجام شد.

وزیر کشور گفت: کار با شدت ادامه دارد و گل و لای که محدوده را در بر گرفته در حال تخلیه است. مسئولین از جمله استاندار تهران و شهردار تهران، رئیس سازمان مدیریت بحران و رئیس هلال احمر و مسئولین محلی در آنجا حضور دارند نیروی انتظامی و دفاع نیز هستند تا کمک کنند زودتر گل و لای تخلیه و افرادی که در گل و لای گیر کرده اند که عدد آن‌ها مشخص نیست را بیرون بکشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر کشور احمد وحیدی امدادرسانی گل و لای امام زاده داوود امام زاده داوود گل و لای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان