Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر بهرام عین اللهی در جریان سفر ریاست جمهوری به استان همدان در روز پنچشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ با هدف بررسی شرایط حوزه سلامت و تقویت عملکرد حوزه بهداشت و درمان در خدمت رسانی به مردم و برنامه‌ریزی بهتر در جهت اقدامات آتی این حوزه به استان همدان سفر کرد.

ملاقات مردمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان قروه درگزین

عین اللهی در جریان سفر هیئت دولت به استان همدان با نمایندگان اقشار مختلف مردم در شهرستان درگزین دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه نمایندگان هریک از اقشار مردمی به بیان مهمترین مسائل، چالش‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند و وزیر بهداشت ضمن پاسخگویی به سوالات و ابهامات نسبت به برخی از موارد مورد درخواست مثل احداث مرکز درمانی در شهرستان قول پیگیری و مساعدت داد.

همچنین وزیر بهداشت در حاشیه این دیدار، چشم پیرزن روستایی را نیز مورد معاینه قرار داد.

در این دیدار مردمی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان وزیر بهداشت را همراهی می‌کردند و شنونده مهمترین مسائل و دغدغه‌های مردمی بودند.

دکتر عبادی معاون پرستاری وزیر بهداشت و نماینده تام الاختیار وی در این سفر، از روز گذشته در میز ارتباطات مردمی دانشگاه علوم پزشکی همدان مستقر و پاسخگوی مراجعات مردمی بوده است.

وی همچنین پیش از حضور وزیر بهداشت در استان همدان، ظرفیت‌ها و پتانسیل این استان را در حوزه سلامت مورد بررسی قرار داد، پاسخگویی و ارائه خدمت به مردم در میز ارتباطات مردمی دولت امروز ۶ مرداد ۱۴۰۱ نیز تا ساعت ۱۸ در ساختمان اصلی ستاد دانشگاه ادامه دارد.

بازدید وزیر بهداشت از مرکز جامع سلامت روستای درجزین

وزیر بهداشت با حضور در شهرستان قروه درگزین از مرکز جامع سلامت روستایی درجزین و پروژه در حال احداث ساختمان جدید این مرکز بازدید کرد.

عین‌اللهی ضمن بررسی شرایط خدمت رسانی این مرکز و ارزیابی تجهیزات و دپوی دارویی، از ساختمان فعلی مجموعه نیز بازدید کرد.

در این بازدید، دکتر مجذوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان سایت دارویی "نماد" را به عنوان مرجع اطلاعات دارویی استان همدان به وزیر بهداشت معرفی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان وزیر بهداشت استان همدان وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد

وزیر بهداشت در خصوص مصوبه دولت در ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی گفت: این مصوبه به همه بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه هر حادثه یا بیماری که در هفت سال اول زندگی رخ دهد، در سایر سال های عمر باقی می‌ماند و سلامت فرد را مختل می‌کند، اظهار کرد: بر این اساس به پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیئت دولت این طرح به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی داده شود تا از این طریق سلامت آنها ایمن شود.

وی با بیان اینکه این مصوبه به تمام بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است و با اشاره به کمبود دارو برای بیماران تالاسمی افزود: بنای ما این است که با تقویت شرکت‌های دانش بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم، اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص دهد، کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش بنیان تامین می‌کنیم.

کد خبر 749679

دیگر خبرها

  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند