Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی وسایل شخصی به طور مرتب باید در مدت مشخصی تعویض شوند؛ چرا که باکتری‌های زیادی را به خود جذب می‌کنند و وجود این باکتری‌ها حتی برای صاحب آن وسیله هم بیماری ایجاد می‌کند.

به گزارش برنا؛ یک نکته قابل توجه که کمتر کسی راجع به وسایل شخصی به آن توجه می‌کند، این است که این وسایل به طور مرتب باید در مدت مشخصی تعویض شوند؛ چرا که باکتری‌های زیادی را به خود جذب می‌کنند و وجود این باکتری‌ها حتی برای صاحب آن وسیله هم بیماری ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش به چند مورد از وسایل شخصی و مدت زمان تعویض آن‌ها اشاره شده است:

۱. مسواک

مسواک شما یک جزء حیاتی برای بهداشت دهان و دندان است؛ اما اگر تاریخ مصرف آن تمام شده، ممکن است در تمیز نگه داشتن دندان‌های شما بی تاثیر باشد.

۲. کتانی ورزشی

کتانی‌های ورزشی، بالشتک‌های مخصوص دارند که از ایجاد فشار به نقاط حساس بدن مانند ستون فقرات و زانو جلوگیری می‌کند. زمانی که مدت استفاده از یک کتانی به درازا بکشد، این بالشتک‌ها از بین می‌روند و انواع بیماری‌های استخوانی به سراغمان می‌آیند.

۳. حوله حمام

حوله حمام نیز یکی دیگر از آن مواردی است که حتما باید به صورت شخصی از آن استفاده شود. تار و پود حوله حمام بعد از مدتی از بین می‌رود و باعث بروز انواع بیماری‌های پوستی و مویی خواهد شد.

۴. دارو

دارو یکی از راه‌ها برای دور کردن بیماری و راهی برای بهبود است؛ اما در صورتی که مدت استفاده از آن تمام شده باشد، نه تنها باعث بهبود نمی‌شود، بلکه باعث بروز بیماری‌های مختلف و بعضا جبران ناپذیر خواهد شد.

۵. شانه مو

شانه مو پس از استفاده طولانی بسیاری از باکتری‌های موجود در هوا را به خود جذب می‌کند و آن‌ها را به مو و پوست سر شما انتقال می‌دهد که بغضا باعث کچلی خواهد شد.

۶. بالش

بالش نیز مانند موارد دیگر پس از مدتی تبدیل به وسایلی می‌شود که انواع بیماری‌های پوستی و مو را به خود جذب می‌کند. بسیاری از بیماری‌های پوستی از این موضوعات نشات می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مو پوست کچلی وسایل شخصی خود جذب باکتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با تراکتور از خالی بودن دست هایش در این دیدار برای تعویض حرف زد.

در همین ارتباط شنیدیم گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال به دلیل دوندگی بالا در نیمه دوم بسیار خسته شده و باید تعویض می‌شد، اما با توجه به مصدومیت آرمان رمضانی از ناحیه مُچ پا، نکونام گزینه‌ای نداشت و بلانکو به ناچار تا سوت پایان بازی در زمین ماند!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب
  • از استخر‌های بزاق تا وجود میلیون‌ها باکتری در دهان
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • ساخت پلاستیک زنده‌ای که خود را تخریب و تجزیه می‌کند
  • ساخت پلاستیک زنده‌ای که خود را تخریب می‌کند
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • سریع‌ترین راه‌های از بین بردن بوی سیر دهان
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد