Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:21:58 GMT

بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۸۳۶۷

بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

مشهد- معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: عرضه مواد مخدر، روانگردان و کلیه مشتقات آنها، محصولات قاچاق و تقلبی، کلیه ترکیبات دست‌ساز و داروهای داروخانه‌ای در عطاری‌ها ممنوع است. به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر ناصر وحدتی افزود: پیرو نشست‌های برگزار شده با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در خصوص ساماندهی فعالیت صنف فروشندگان گیاهان دارویی، لیست اقلام مجاز و غیرمجاز در عطاری تدوین و به تمامی اماکن مورد هدف ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای حفظ و ارتقای سلامت جامعه اجرا شده است، افزود: بر این اساس عرضه مواد مخدر، روانگردان و کلیه مشتقات آنها، محصولات قاچاق و تقلبی، کلیه ترکیبات دست‌ساز و داروهای داروخانه‌ای در عطاری‌ها ممنوع است.معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بدیهی است تهیه و تدوین این لیست، اقدامی مهم در راستای حفظ و ارتقای سلامت جامعه، کمک قابل توجهی در جهت شفاف‌سازی عملکرد عطاری‌ها و رفع معضلات مختلف پیش‌ آمده در این صنف خواهد بود.

کاشمر- فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری  چهار سارق و کشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.سرهنگ حسین احمدی  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان کاشمر، با پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی توسط ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، آنان با همکاری مأموران کلانتری ۱۱ با بررسی های میدانی و اشراف اطلاعاتی، توانستند چهار متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنان را دستگیر و تعداد پنج دستگاه موتور سیکلت سرقتی از مخفیگاه آنان کشف کنند. وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به ۹ فقره سرقت شامل پنج دستگاه موتورسیکلت سرقتی و چهار فقره سرقت از ساختمانهای در حال ساخت در سطح شهرستان اعتراف کردند. 

برچسب‌ها مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است

    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: براین اساس هوای مناطق سرافرازان، شهید کریمی، ویلا و ماشین ابزار پاک است.   مهدی اله‌پور افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۹ نشانگر هوای "سالم" است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۶۶ نیز از شرای سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.   وی ادامه داد: هم اکنون کیفیت هوای سایر ۱۹ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط "پاک" تنفسی است.   مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.   وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.    قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت «پاک» و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت «سالم» است.   همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان» و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای همه سنین» محسوب می‌شود.    

 

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت