Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به آغاز پیک هفتم کرونا و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی طبق مصوبه ستاد ملی کرونا ملاقات عمومی بیماران در همه بیمارستان‌های استان آذربایجان شرقی ممنوع است.

به نظر می‌رسد تصمیم به ممنوعیت ملاقات‌های عمومی در بیمارستان‌های آذربایجان‌شرقی به دنبال آغاز موج جدید شیوع کرونا ویروس و افزایش ابتلا و مرگ و میر ناشی از آن اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که آمار فوتی‌های کرونا در استان تا همین دو سه هفته قبل به صفر رسیده بود و تعداد مبتلایان نیز از ۲۰ نفر فراتر نمی‌رفت اکنون آمار روزانه فوتی‌های کرونایی به ۲ نفر افزایش یافته و شناسایی مبتلایان نیز سه رقمی شده است.

در این شرایط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید دارند که مردم عزیز حتما از ماسک به خصوص در فضا‌های سربسته یا مسقف استفاده کنند و جداسازی افراد علامت‌دار از افراد سالم از دیگر نکاتی است که باید رعایت شود تا کرونا وارد مرحله انفجار قرمز و سیاه نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ملاقات بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در فینال مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی تیم درنای تبریز با نتیجه ۲ بر صفر به تیم شهرداری الف مراغه غلبه کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در دیدار رده بندی نیز تیم فولاد ظفر بناب با نتیجه ۲ بر صفر در برابر شهرداری مراغه به پیروزی رسید و به مقام سوم دست یافت.

رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی استان یه مدت سه روز و با حضور ۴۰ ورزشکار در قالب ۱۹ تیم در مراغه برگزار شد.

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها ۳۸ بازی انجام دادند.

این رقابت‌ها در بزرگداشت ۱۶ آذر روز مراغه در میدان والیبال ساحلی شهرداری برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی