Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مدبر، عصر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: یکی از وظیفه و مشترکان اصحاب رسانه و ائمه جمعه در رسالت آنان است و تریبون نماز جمعه هم یک رسانه محسوب می‌شود.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ سال نماز جمعه در شهر جهرم تعطیل نشده و شهری در سطح کشور سراغ نداریم که با این سابقه اقامه نماز جمعه شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه جهرم بیان کرد: نماز جمعه جهرم جایگاه و اهمیت ویژه‌ای دارد که محصول تلاش بزرگان و گذشتگان است.

به گفته وی یکی از توصیه‌های همیشگی رهبر انقلاب به ائمه جمعه ارتباط با مردم به ویژه جوانان است.

وی عنوان کرد: ما در زمینه ارتباط با جوانان عملاً زیاد موفق نبودیم. امیدواریم بستری فراهم شود تا حداقل هفته‌ای یکبار با جوانان شهرستان جلسه داشته باشیم تا مسائل، دغدغه‌ها، مطالبات آنان را دنبال کنیم.

حجت الاسلام آبیار، رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم نیز گفت: تشکیل اتاق اندیشه ورز ستاد نماز جمعه جهرم برای محتوای نماز جمعه با حضور نخبگان در سطح شهرستان جهرم ایجاد شده است که با تحقیقات میدانی و علمی، مسائل و اولویت‌های شهر را بررسی کرده تا در اختیار امام جمعه برای شرح در خطبه قرار گیرد.

وی افزود: آغاز طراحی ماکت جامع مصلی در حوزه برق، آب، زیباسازی محیط، سیستم صوت، سیستم سرمایشی و گرمایشی و … در حال انجام و پیگیری است تا در معرض عموم قرار بگیرد تا شهروندان از روند تغییرات نماز جمعه مطلع شوند.

آبیار خاطرنشان کرد: نمایشگاه پوشاک و حجاب اسلامی و کتاب در هفته سالروز تأسیس نماز جمعه در مصلی نماز جمعه جهرم برپا خواهد شد.

کد خبر 5549879

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه سیلاب بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه مدیریت بحران محرم 1401 ماه محرم وقوع سیلاب آمار کرونا بارش باران اردبیل همدان سی امین سفر استانی دولت سیل کرمان نماز جمعه جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند