Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی امید ژیمناستیک ایران خود را برای مسابقات مرسین ترکیه آماده می‌کند و قرار است در مسابقات جهانی آتی از بین اعضای همین تیم ملی امید برگزیده و استفاده شود.

در این اردو که با حضور ۲۵ ژیمناست و شش نفر کادرفنی در سالن ملاصدرا کرج به میزبانی هیات ژیمناستیک البرز برپا شده است، نفرات منتخب کشوری زیر نظر مربیان به تمرین آماده‌سازی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی امید ژیمناستیک ایران که تمریناتش را زیر نظر حسام درویش زاده پیگیری می کند، خود را برای مسابقات مرسین ترکیه آماده می‌کند و قرار است در مسابقات جهانی آتی از بین اعضای همین تیم ملی امید استفاده شود.

همچنین این اردو در راستای برنامه سالانه جهت شرکت در مسابقات سال آینده بازی‌های آسیایی تنظیم و برنامه ریزی شده است و احتمالا نفرات برتر و آماده در آن میدان بزرگ نیز اعزام خواهند شد.

هیات ژیمناستیک البرز به ریاست امیر اعظمی میزبانی شایسته‌ای از ملی‌پوشان و کادر مربیان داشته است.

اسامی ملی پوشان دعوت‌شده و حاضر در اردوی کرج به شرح زیر است:
محمد مهدی رشیدی
نیما یعقوبی
محمدصدرا مبین

کد خبر 5549885

منبع: مهر

کلیدواژه: ژیمناستیک فدراسیون ژیمناستیک اردوی آماده سازی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران تکواندو فدراسیون فوتبال مسابقات قهرمانی جهان فدراسیون ورزش های دانشگاهی پرتغال کمیته ملی المپیک وزارت ورزش و جوانان تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی چمنی کشورمان در شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار میشود. در این اردو که از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار میشود ، بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر سرمربی مسعود بهلولی جهت آمادگی برای مسابقات آسیایی هاکی چمنی سنگاپور کسب سهمیه جام جهانی انجام خواهند داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901532

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی