Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام «رضا مصباح» روز پنج‌شنبه در جریان سفر وزیر نیرو به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان فامنین که همزمان با سفر دولت به استان همدان انجام شد، افزود: مردم شهرستان فامینن همواره پای انقلاب و نظام ایستاده و مدافع جدی انقلاب بوده و هستند.

وی با اشاره به میزان مشارکت بالای مشارکت مردم فامنین در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی کشور، اظهار داشت: به رغم اینها مردم این شهرستان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که جدای از بحث کمبود آب، بیکاری از دیگر مشکلات اصلی این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه فامنین با تاکید بر اینکه شهرستان فاقد صنعت و واحدهای تولیدی توانمند است، گفت: همین امر موجب افزایش آمار بیکاری و بروز مشکل در روند اشتغالزایی شهرستان شده است.

وی تصریح کرد: برهمین اساس از دولت مردمی سیزدهم انتظار داریم برای ایجاد صنایع پویا و توانمند در این شهرستان برنامه ریز و اقدام جدی کند تا این شهرستان از رکود خارج شود.

وی با اشاره اینکه شهرداری فامنین درآمدی ندارد و زیان ده است، گفت: این عوامل نشاندهنده لزوم عنایت و توجه ویژه دولت به این شهرستان است تا با تامین اعتبارات مناسب و برنامه ریزی موثر، راهکار برون رفت از این شرایط تدوین و عملیاتی شود.

امام جمعه فامنین خاطرنشان کرد: این شهرستان فاقد کمترین امکانات اولیه است که از آن جمله می‌توان به نبود فضای سبز و امکانات تفریحی شهری مناسب اشاره کرد.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان فامنین سفر کرد.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

برچسب‌ها شهر همدان وزیر نیرو سفر استانی استانداری همدان فامنین پروندهٔ خبری دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان وزیر نیرو سفر استانی شهر همدان وزیر نیرو سفر استانی استانداری همدان فامنین رییس جمهور سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی حقیقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در دیدار با عباس صوفی نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی از فعالیت مجدد منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال خبر داد.

وی در حالی از این خبر مسرت‌بخش پرده برداشت که توسعه اشتغال در حوزه انتخابیه همدان، فامنین و قهاوند وارد فازی جدی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد ۱۴ سال مسکوت بود، ادامه داد: این منطقه در آستانه فعالیت مجدد و واگذاری است. جهان‌آباد یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی استان همدان تلقی و بستر خوب و اثرگذاری برای توسعه به شمار می‌رود.

حقیقی عنوان کرد: با توجه به تنش‌های آبی در منطقه، در جهان‌آباد زمینه مناسبی برای ایجاد «بندر خشک» وجود دارد، امیدواریم با حمایت نمایندگان، این موضوع عملیاتی شود و رفتن به سوی این کار مزایای بسیاری دارد که از جمله آن جلوگیری از هدررفت منابع است.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با بیان اینکه منطقه ویژه جهان‌آباد و رونق آن یکی از دغدغه‌های اصلی ما تلقی می‌شود، ادامه داد: به اعتقاد من همدان نیاز به صنعت خودروسازی دارد و منطقه جهان‌آباد این ظرفیت را دارد که در این زمینه کمک‌حال باشد.

عباس صوفی با بیان اینکه یکی از محور‌های اصلی توسعه اقتصاد، پویاییِ شهرک‌های صنعتی است، تبیین کرد: برنامه‌ریزی برای فعال کردن واحد‌های تولیدی در روستاها، یکی از اهداف مهم ما خواهد بود و تمام تلا‌ش‌ها در نگاه کلان، توسعه اشتغال در حوزه انتخابیه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم