Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آمادگی این شرکت برای تداوم خدمات آب و فاضلاب در صورت ورود سامانه مونسون به استان خبر داد و گفت: تمام امکانات شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای جلوگیری از هرگونه کمبود آب و بحران در صورت نفوذ هوای موسمی مونسون و وقوع رگبار همرفتی در سطح استان بسیج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تمام نیروهای عملیاتی در دو بخش آب و فاضلاب در سطح استان در حالت آماده باش هستند، اظهار کرد: در بخش بهره برداری و توسعه آب تدابیر لازم از جمله حصول اطمینان از مخازن ذخیره آب در سطح تاسیسات و تصفیه خانه های آب شهرهای استان و اهواز، برقراری کامل حفاظت و ایمنی تابلوهای برق، آمادگی لازم جهت وارد مدار نمودن دیزل ژنراتورها در صورت بروز قطعی برق و ... اتخاذ شده است.

مدیرعامل آبفا خوزستان از آمادگی این شرکت برای تداوم خدمات آب و فاضلاب در صورت ورود سامانه مونسون به استان خبر داد و افزود: تمام امکانات شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای جلوگیری از هرگونه کمبود آب و بحران در صورت نفوذ هوای موسمی مونسون و وقوع رگبار همرفتی در سطح استان بسیج شده است.

وی تصریح کرد: در بخش فاضلاب در شهرهای دارای عملیات اجرایی فاضلاب از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر و... تکلیف کرده ایم تا حصول اطمینان از گذر این سامانه کلیه امکانات و تجهیزات پیمانکاران به صورت شبانه روزی درحالت آماده باش باشند تا در صورت نیاز برای حل مشکل همراه سایر عوامل وارد عمل شوند.

کرمی نژاد ادامه داد: الکتروپمپ های لجن کش فاضلاب و همچنین پمپ خودمکش آماده شده است و دستورات پر کردن حفاری ها و پاکسازی مناطقی از شهرها که در آن ها حفاری و پروژه فاضلاب اجرا شده است انجام شد و بازسازی و اورهال ۶۰ دستگاه تابلو برق و همچنین آماده بکار نگه داشتن جنتکس ها و ماشین آلات شستشوی شبکه و نیروهای عملیاتی انجام شده است.

وی به احتمال وقوع بارندگی در کلانشهر اهواز و تمهیدات صورت گرفته در این شهر اشاره و تصریح کرد: در کلیه ۱۶۴ ایستگاه پمپاژ فاضلاب در کلانشهر اهواز منهول پمپ های مورد نیاز تامین شده است و بازدید دوره ای ایستگاه ها به لحاظ برق و مکانیک توسط اکیپ های عملیاتی بصورت مستمر در حال انجام است.

وی به پیش بینی و تامین ژنراتورها در سطح شهر اهواز اشاره و خاطرنشان کرد: سوخت رسانی به  ۲۷ دیزل ژنراتور در ایستگاه های پمپاژ فاضلاب انجام شده و رفع نقص تعداد ۳ دستگاه از دیزل ژنراتورها در روزهای گذشته انجام شده است.

کرمی نژاد افزود: در ایستگاه پمپاژ فاضلاب قلعه چنعان ۲ دستگاه پمپ ورتیکال ۳۱۵ کیلووات در مدار بهره برداری قرار گرفت و۵۰ دستگاه پمپ رزرو در سایزهای مختلف در تصفیه خانه شماره یک جهت بارندگی احتمالی موجود است.

وی به آماده باش بودن ناوگان خودرویی و عملیاتی در اهواز اشاره کرد و گفت: خودروهای رفع انسداد پیمانکاران شامل (مکنده، واترجت، جنتکس و خودروهای اروندی) در شرق و غرب اهواز به تعداد ۱۵دستگاه جهت رفع پس زدگی های احتمالی در حالت آماده باش هستند.

مدیرعامل آبفا خوزستان خاطرنشان کرد: تعداد ۱۰ دستگاه پمپ SP جهت آبگرفتگی های شدید در محل تصفیه خانه شماره یک آماده خدمات رسانی و در حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان آب و فاضلاب مدیرعامل آبفا خوزستان سیل تابستانی آب و فاضلاب آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان

 رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت:  از ظهر جمعه تا آخر وقت جمعه (۷ اردیبهشت) برای زاهدان و ارتفاعات شرقی استان رخداد رگبار رعد و برق و بارش تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود. 

علی ملاشاهی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی پرهیز شود و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی در زمان بارندگی خودداری گردد، از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری گردد و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.


????«روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان»????

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه/ تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • هواشناسی شنبه ۸ اردیبهشت؛ ورود سامانه بارشی جدید
  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور