Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اسپرغم روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال به ۴۵ نفر از معتادان بهبود یافته، هر یک تسهیلات یکصد میلیون تومانی پرداخت شود؛ علاوه بر این، اداره بهزیستی به اینگونه افراد که چه از طریق خویش فرما و یا کارفرما بیمه شوند، تمام حق السهم بیمه آنها را پرداخت می‌کند.

غربالگری رایگان کودکان در کازرون برای نخستین بار
رئیس اداره بهزیستی کازرون در بخش دیگری از گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اعلام کرد: با تلاش صورت گرفته،‌این اداره برای نخستین بار به یک دستگاه پیشرفته غربالگیری شنوایی سنجی کودکان سه تا پنج سال مجهز شد که به صورت رایگان، این خدمت را برای مراجعه کنندگان انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، ۶ هزارنفر با معلولیت های مختلف شامل بینایی، شنوایی، اعصاب وروان، ضایعات نخاعی دیگر معلولیت‌ها تحت پوشش خدمات اداره بهزیستی کازرون قرار دارند.
اسپرغم یادآور شد: چهار هزار نفر از این افراد مستمری بگیر بهزیستی هستند و حدود یک هزار و ۶۰۰ نفر هم در نوبت پوشش مستمری قرار دارند.

خدمات مسکن به مددجویان بهزیستی
رئیس اداره بهزیستی کازرون درادامه به بحث مسکن افراد تحت پوشش اشاره کرد وگفت: درسال ۱۴۰۰با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، ۶ واحد مسکونی با اعتباری افزون بر۶۰۰ میلیون تومان احداث و در اختیار مددجویان قرار گرفت و به ۳۰ خانوارتحت پوشش این اداره در مجموع مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک هزینه مسکن پرداخت شد.

افزایش اعتبارات خوداشتغالی
اسپرغم اظهار داشت: درسال گذشته اعتبارخود اشتغالی مددجویان تحت پوشش سه میلیارد و نهصد میلیون تومان بود که امسال این رقم به حدود۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افرایش یافته است.
وی ادامه داد: پارسال تنها ۵۰ ویلچر به شهرستان اختصاص یافت اما امسال و تاکنون، درمرحله اول ۷۰ دستگاه ویلچر دریافت کردیم وتلاش برای گرفتن سهمیه تشک های مخصوص و سمعک انجام گرفته است.
رئیس بهزیستی کازرون همچنبن گفت: ۶۰ دانشجو در سطح کارشناسی ارشد و دکترا با استفاده از کمک های بهزیستی مشغول به تحصیل هستند.
اسپرغم همچنین به بخشی ازمشکلات موجود اشاره کرد و افزود: با توجه به آسیب‌های اجتمایی در زمینه های مختلف در شهرستان کازرون، امروز اورژانس اجتماعی این شهرستان با دو نفر نیرو اداره می شود که با وجود تعداد بسیار مراجعات در طول شبانه روز که بطور حضوری و یا غیرحضوری هستند، این تعداد نیرو پاسخگوی نیاز شهرستان نیست و امیدواریم نسبت به رفع این مشکل اقدام شود.
شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

برچسب‌ها شیراز اداره کل بهزیستی استان فارس کازرون فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز کازرون شیراز کازرون فارس بهزیستی کازرون اداره بهزیستی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت خودرو در پوشش مسافر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای خبر داد و گفت: این سارقان در پوشش مسافر اقدام به سرقت خودرو می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت خودرویش توسط دوتن که به عنوان مسافر، سوار خودرو وی شده بودند و پس از طی مسافتی سارقان با تهدید سلاح سرد راننده را در اتوبان پیاده کرده و با خودرو متواری شدند، که شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۴ قیامدشت قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های همه‌جانبه و پایش تصاویر شهری هویت یکی از سارقان که جزو متهمان سابقه‌دار سطح حوزه بود شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی ماموران به مخفیگاه وی اعزام شدند و متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و آغاز تحقیقات هویت، مخفیگاه دو همدست دیگر وی نیز در محدوده قیامدشت شناسایی شد و آن‌ها طی دو عملیات منسجم و جداگانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

طرهانی عنوان کرد: متهمان در بازجویی به دو فقره سرقت خودرو و پنج فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان اعتراف کردند و برای بررسی تخصصی متهمان به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

وی گفت: شهروندان هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: فارس

کد خبر 749662

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا