Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس محلی منطقه مونت‌گومری در ایالات آلابامای آمریکا اعلام کرد که یک کارخانه زیر مجموعه شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی در تولید قطعات خودرو از کودکان کار استفاده کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، پلیس محلی منطقه مونت‌گومری در ایالات آلابامای آمریکا اعلام کرد که یک کارخانه زیر مجموعه شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی در تولید قطعات خودرو از کودکان کار استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کودکان در برخی موارد حتی 12 ساله بودند و به گفته خانواده‌ها و برخی از همین کودکان، آنها در واحد فلزکاری کارخانه اسمارت آلاباما فعالیت می‌کردند. هیوندای یکی از سهامداران عمده اسمارت است و قطعات مهمی از خودروهای هیوندای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تولید می‌کند.

هیوندای طی بیانیه‌ای اعلام کرده که اقدامات مربوط به اشتغال غیرقانونی در هیچ یک از واحدهای تولیدی این شرکت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحمل نکرده و تمام زیر مجموعه‌های محلی باید از رویه‌ها و سیاست‌های تعیین‌شده از سوی این شرکت پیروی کنند.

شرکت اسمارت هم در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد که به قوانین محلی، ایالتی و فدرال پایبند بوده و هر گونه اتهام درباره به‌کارگیری افراد زیر سن قانونی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رد کرده است.

اسمارت می‌گوید: برای تامین نیروهای موقت خود از آژانس‌های کاریابی محلی استفاده کرده و انتظار دارد این آژانس‌ها در استخدام کارگران به قوانین محلی پایبند باشند.

زمانی موضوع استفاده از کودکان در کارخانه اسمارت هیوندای در آلاباما مورد توجه اذهان عمومی قرار گرفت که یکی از این کودکان در ماه فوریه ناپدید شده بود. این دختر که این ماه 14 ساله می‌شود، به همراه دو برادر 12 و 15 ساله خود امسال به مدرسه نرفته و در شرکت اسمارت کار کرده‌ است. پدرو تزی، پدر این کودکان هم این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تایید کرده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال خودرو کره جنوبی کودکان هیوندای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی توانمندی‌های موجود در این مناطق بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نحوه پخت نان‌های محلی ترکیه‌ای در یک نانوایی استانبولی (فیلم)
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • برچسب نانویی هیوندای، خودرو را در تابستان ۱۰ درجه خنک‌تر می‌کند!
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • برچسب شیشه هیوندای در تابستان به دادتان می‌رسد!
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان