Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@23:01:18 GMT

پخش موسیقی‌های عاشورایی در شبکه نسیم

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۳۴۲۲

پخش موسیقی‌های عاشورایی در شبکه نسیم

تهیه کننده «نسیم آوا» از پخش موسیقی های عاشورایی و نوحه های سنتی و فولکلور اقوام با هماهنگی دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما در ایام محرم خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست، ویژه برنامه «نسیم آوا» به تهیه کنندگی و اجرای محمدرضا محبی در ۱۲ قسمت ۳۰ دقیقه ای به صورت‌ ویژه در ایام دهه ابتدای ماه محرم هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه نسیم می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدرضا محبی با اعلام این خبر افزود: این برنامه با دکور و حال و هوای جدید و متناسب با ماه محرم پخش خواهد شد. پخش موسیقی های مرتبط، تحلیل های ویژه نغمات عاشورایی، پرداختن به موسیقی فیلم ها و سریال های مرتبط با حال و هوای محرم از بخش های ویژه برنامه نسیم آوا خواهد بود.

او در ادامه گفت: دعوت از کارشناسان شعر، موسیقی و سبک شناسی نواها و نوحه های سنتی و فولکلور اقوام در محرم نیز با هماهنگی دفتر شعر و موسیقی و سرود رسانه ملی یکی دیگر از بخشهای این ویژه برنامه خواهد بود. همچنین خوانندگانی که آثار مرتبط با واقعه کربلا دارند، در برنامه دعوت و نماهنگ های مرتبط با ایام نیز در این ویژه برنامه ضبط و پخش خواهد شد.  

محبی در پایان گفت: هچنین تعدادی از شاعران آئینی نیز با هماهنگی گروه شعر دفتر شعر، موسیقی و سرود رسانه ملی در برنامه حضور و شعرخوانی عاشورایی خواهند داشت.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: پخش موسیقی‌های عاشورایی در شبکه نسیم ، ماه محرم ، ویژه‌برنامه‌های محرم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ماه محرم ویژه برنامه های محرم پخش موسیقی ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان

به گزارش ورزش‌سه، مرحوم محمود حریری چهره نامدار و تاثیرگذار فوتبال رفسنجان بنیانگذار باشگاه سپاهان اصفهان بوده که نقطه پيوند تاريخى فوتبال دو شهر رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود و در یکی از آرامگاههای قدیمی شهر رفسنجان مدفون است.

محرم نويدكيا كاپيتان و سرمربى سابق سپاهان كه هدايت مس رفسنجان را بر عهده دارد حالا به نوعی نماد مشترك فوتبال رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود.

ویدئو: 331447

سرمربی مس پس از دیدار با اعضای خانواده مرحوم حریری در رفسنجان گفت:«ما سپاهانی‌ها خودمان را مدیون آقای حریری می‌دانیم و چیزهای زیادی در خصوص ایشان شنیده‌ایم. این شخصیت بزرگ فوتبال رفسنجان تاثیر قابل توجهی در فوتبال اصفهان داشته و به نوعی پدر معنوی باشگاه سپاهان محسوب می‌شود. ایشان نقطه اشتراک فوتبال در دو شهر رفسنجان و اصفهان هستند که باشگاه سپاهان را تاسیس کردند و زحمات زیادی برای فوتبال شهر رفسنجان کشیدند. بسیار خوشحالم که امروز در این شهر و در کنار مزار چنین شخصیتی حضور دارم.»

دیگر خبرها

  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است