Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:44:45 GMT

برنامه فرهنگی یکساله ائمه جمعه استان یزد تدوین شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۳۹۶۸

برنامه فرهنگی یکساله ائمه جمعه استان یزد تدوین شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم‌الهدی روز جمعه به مناسبت هفته احیای نمازجمعه در جمع مردم یزد افزود: این برنامه بر اساس شرایط و نیازها و ظرفیت‌های هر منطقه تهیه و تدوین شده است .

وی ادامه داد: ۲ کار مهم شورای ائمه جمعه استان یزد برای جامعه زیر پوشش شامل برگزاری جلسات علمی و تخصصی و همچنین طراحی برنامه فرهنگی است که با موفقیت صورت گرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اظهار کرد: برگزاری دوره‌های منظم تخصصی و آموزشی برای اعضای ستادهای نمازجمعه و همچنین نشست‌ها و جلسات پیش‌بینی و برگزار می‌شود.

نجم‌الهدی بیان کرد: هم‌اکنون در ۲۷ منطقه در شهر و برخی از مناطق روستایی استان یزد نمازجمعه با حضور و همراهی خوب مردم مومن و ولایتمدار برگزار می‌شود.

وی گفت: انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در کنار اقدام‌های دینی و کار ستادها سالانه توسط اعضا و ائمه‌جمعه در استان پیگیری می‌شود.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد اقامه می‌شود.

    

برچسب‌ها یزد ستاد اقامه نماز کشور مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد ستاد اقامه نماز کشور مشارکت های مردمی یزد ستاد اقامه نماز کشور مشارکت های مردمی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

با هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • گام‌های لرزان برای ثبت جهانی محور ساسانی کرمانشاه