Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دلفان گفت: تمام دستگاه ها و ادارات شهرستان برای مقابله با سیل احتمالی در حالت آماده باش کامل قرار گیرند.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  اصغر قهرمانی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلفان ، اظهار کرد: با توجه به هشدارهای جدی هواشناسی و تاکیدهای ستاد مدیریت بحران استان، تمام دستگاه ها و ادارات شهرستان در حال آماده باش کامل قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: هلال احمر، منابع طبیعی و امور عشایر نسبت به اطلاع رسانی به عشایری که در مسیل ها قرار دارند اقدام نمایند تا خدایی نکرده شاهد حادثه ای ناگوار نباشیم.

فرماندار دلفان بیان کرد: تمام مدیران جهت مقابله با سیل احتمالی در حالت آماده باش و حق خروج از شهرستان را تا اطلاع ثانوی ندارند.

قهرمانی تاکید  کرد: از همشهریان عزیز خواستاریم پیرو هشدارهای صادره هواشناسی و ضرورت توجه به هشدارهای صادره، از قرارگرفتن در حاشیه رودخانه‌ها، صعود به ارتفاعات و قرارگیری در مناطق پُر خطر تا پایان فعالیت سامانه بارشی، جداً خودداری فرمایید.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل فرماندار مدیریت بحران سیلاب دلفان آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج

محمد مطهری فرماندار شهرستان شبستر ضمن تاکید بر هشدارهای مکرر هواشناسی گفت:علی رغم هشدارهای هواشناسی تعدادی از گردشگران جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودروهای خود را در بستر رودخانه پارک می‌کنند و خودشان به سمت ارتفاعات می روند .

وی افزود:جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به سه خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشته و نیروهای ستاد بحران شهرستان در محل حضور یافته و خودروها به بیرون کشیده شد .

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج + فیلم
  • بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد