Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته شاهد بارش‌های گسترده‌ای در نقاط مختلف استان بوشهر بودیم اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی و اقدام پیش از وقوع بارش‌ها در سطح استان بیان کرد: تهدیدهایی همچون سیل در استان بوشهر تبدیل به فرصت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر افزود: با اقدامات صورت گرفته در کانال‌های مجاری سیل ناشی از بارندگی اخیر در دشتستان و تنگستان تهدیدات ناشی از سیل که در ادوار گذشته باعث خرابی و خسارت در استان بود تبدیل به فرصت و سیراب شدن نخیلات شد.

وی ادامه داد: سد انحرافی اهرم ورودی شبکه آبیاری اهرم در سیلاب روز گذشته با ارتفاع آب روی سرریز حدود ۸۰ سانتیمتر و دبی حدود ۳۵ مترمکعب در ثانیه که از زمان ورود سیلاب آب به ۳ کانال اصلی آبیاری نخیلات اهرم مجموعاً با ظرفیت شش مترمکعب در ثانیه رهاسازی شد.

 

محمدی‌زاده با بیان اینکه باید شکرگذار خداوند باشیم که با نزول رحمت الهی در این تابستان نخل‌های تشنه ما را سیراب کرد، پس از بازدید میدانی از سدهای استان، نماز شکر را اقامه کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد محمدی زاده استاندار بوشهر باران بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی بویژه در حوزه صادرات‌محور از استان بوشهر در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران مشارکت دارند.

علی باستین در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز، هشتم اردیبهشت، افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران است که در این نمایشگاه، شرکت‌ها و تولیدکنندگان از ۷۰ کشور جهان شرکت دارند و شرکت‌های بوشهری نیز با کیفیت خوبی حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی به‌ویژه در حوزه صادرات‌محور از استان بوشهر در این نمایشگاه مشارکت دارند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از نکات مهم این نمایشگاه، حضور استان در توسعه زنجیره ارزش محصولات راهبردی از جمله آبزیان و خرماست.

باستین تصریح کرد: در دو سال اخیر در تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده و امیدوارم با تداوم این روند شاهد بهبود تولید و اشتغال باشیم.

وی اضافه کرد: از تجار و بازرگانان استان بوشهر می‌خواهم که ضمن ارائه توانمندی‌های استان بوشهر، از توانمندی‌های سایر کشورها نیز بازدید و از نقاط قوت آن‌ها نهایت بهره را ببرند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: برپایی نشست‌های دوجانبه با شرکت‌های داخلی و خارجی از دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی یادآور شد: سال گذشته، در حاشیه این نمایشگاه با هیات اقتصادی روسیه نشست هایی برگزار و یک هیات اقتصادی و بازرگانی نیز از بوشهر به روسیه اعزام و در ارتباط با تبادل تولیدات، رایزنی خوبی انجام شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره+جدول
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • صادرات استان زنجان صعودی شد