Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:16:58 GMT

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلام فارس منصوب شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۰۷۲۹

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلام فارس منصوب شد

ایسنا/فارس رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با صدور حکمی حجت‌الاسلام ملک مکان را به سمت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس منصوب کرد.

حجت‌الاسلام موسی‌پور، نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام ملک مکان را به سمت ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس منصوب و از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام رضایی طی سالهای تصدی این سمت تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حسین ملک مکان که پیش از این ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس را برعهده داشته است سمت‌هایی نظیر امامت جمعه شهرستان بوانات، ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس، نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بوانات و عضویت در شورای فرهنگ عمومی استان فارس و جامعه روحانیت مبارز شیراز و سابقه تدریس به عنوان مدرس حوزه و دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شورای فرهنگ عمومی استان فارس امور مساجد فارس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان