Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین صادقی گفت: هیچ مشکلی در تامین آرد مورد نیاز نانوایی‌ها وجود ندارد و طبق خواسته فرمانداران و برحسب اندازه مورد نیاز تامین آرد انجام می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل می گوید: اردبیل جزو استان‌هایی است که در حوزه آرد و نان تحت مدیریت سازمان صمت و فرمانداری‌ها قرار گرفته در حالی که متولیان متعددی نسبت به فرآیند تولید نان باید نظارت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، سهمیه آرد نانوایی‌ها در ماه‌های اخیر کم نشده اما قیمت آرد حوزه‌های صنفی و صنعتی از 170 هزار تومان به 670 هزار تومان رسیده که در این زمینه شاهد افزایش قیمت محصولاتی همچون ماکارونی هستیم.

صادقی گفت: افزایش قیمت برنج با توجه به افزایش تقاضا برای نان تاثیرگذار نبوده و با توجه به جلسات برگزار شده به تناسب نیاز شهرستان‌ها تامین آرد مورد نیاز را با توجه به تقاضای فرمانداران انجام می‌دهیم.

به گفته او، 90 درصد آرد عشایری به جای تولید نان به فروش می‌رسد و آرد خام روستاییان و عشایر با نظارت فرمانداران در فرآیند تولید نان در دستور کار قرار گرفته و با توجه به این که به میزان کافی آرد مورد نیاز شهرستان‌ها در شهرهای گردشگرپذیر تامین می‌شود.

صادقی می گوید: با توجه به این که سرانه مصرف آرد 8 تا 12 کیلوگرم است تا بتوانیم آرد مورد نیاز شهرهای گردشگری را تامین کنیم ولی با توجه به شلوغی‌ها در سرعیت با کمبود نانوایی‌ها و ارائه آرد آزاد مواجه هستیم که قیمت نام به همین منظور افزایش یافته است.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: آمادگی‌های لازم برای صدور مجوز و کد فعالیت نسبت به تقاضای شهرستان‌ها و فعالیت نانوایی‌ها وجود دارد و 40 واحد نانوایی مجوز و کد فعالیت دریافت می‌کنند و 38 واحد نانوایی به عنوان صنف و صنعت نیز سهمیه آزاد دریافت می‌کنند.

صادفی می گوید: تمام تلاش ما بر این است ارائه نان به شهروندان بدون هیچ تخلف احتمالی انجام یابد و بتوانیم با رصد و پایش دستگاه‌ها با نانوایان متخلف برخورد قانونی داشته باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه آرد و نان سهمیه آرد نانوایی ها افزایش قیمت برنج سرانه مصرف آرد آرد مورد نیاز نانوایی ها تامین آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب کشتزارهای مازندران براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد دادویه، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ با اشاره به آغاز فعالیت کشاورزان در کشتزارهای استان از میانه‌های فروردین و نیاز به آب برای عملیات کاشت اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به آورد مناسب رودخانه‌ها و بارندگی‌های خوبی که از ابتدای سال آبی جاری تا کنون در بالادست سد داشتیم، وضعیت ذخیره آب در سد آیت‌الله صالحی مازندرانی مطلوب است.

وی افزود: حجم آب ذخیره شده در مخزن به بیش از ۱۳۹ میلیون متر مکعب معادل ۹۸ درصد پرشدگی رسید.

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر اینکه با توجه به کاهش دبی آب میان‌حوضه‌ای رودخانه بابلرود و آغاز زودهنگام فصل کشاورزی، رهاسازی آب از این سد برای کشتزارهای شبکه البرز از تاریخ بیست‌وهفتم فروردین آغاز شد، گفت: از ابتدای رهاسازی آب کشاورزی از سد البرز تاکنون بیش از پنج میلیون متر مکعب آب برای آبیاری کشتزارهای شبکه البرز اختصاص پیدا کرده است.

دادویه با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و وضعیت مناسب ذخیره مخزن این سد، متناسب با نیاز کشتزارهای پایین‌دست میزان آب مورد نیاز در ماه‌های آتی تأمین می‌شود، عنوان کرد: البته با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

وی ادامه داد: برای تأمین آب آشامیدنی شهرهای گروه الف از سد البرز هم ماهانه ۲.۵ میلیون مترمکعب آب به تصفیه‌خانه بابل انتقال داده می‌شود.

کد خبر 748797

دیگر خبرها

  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین