Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شهردار سنندج در ستاد بحران  شهرستان سنندج که با حضور شهرداران مناطق و نواحی، روسای سازمان ها و معاونین شهردار برگزار شد، اظهار داشت: وقوع سیل در برخی نقاط کشور به دلیل بارش نزولات، خسارات مالی و جانی زیادی به بار آورده است.

سید انور رشیدی افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی در سطح کشور، احتمال استمرار این وضعیت و گسترش آن به دیگر استان ها از جمله استان ما هم وجود دارد و باید برای مقابله با آن و به حداقل رساندن خسارت احتمالی برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به نیروهای شهرداری سنندج همزمان با شروع سیل در استان های کشوراعلام آماده باش داده شده است، گفت: احصای نقاط حادثه خیزی که احتمال آبگرفتگی و وجود مشکل در آنها بیشتر است نخستین گام ما برای مدیریت هرچه مناسب شرایط بحرانی احتمالی پیش رو خواهد بود.

شهردار سنندج اضافه کرد: دستورات لازم برای احصای نقاط که در گذشته احتمال آبگرفتگی در بارش ها در آنها وجود داشته انجام و استقرار ماشین آلات و نیروی انسانی آموزش دیده در این خطوط قرمز داده شده است.

وی بر استقرار نیروهای آتش نشانی و ماشین آلات به ویژه در نقاط آسیب زا تاکید کرد و گفت: پرکردن کیسه شن و قرار دادن در نقاط حادثه خیز به ویژه در اطراف بافت های تاریخی که در معرض آسیب قرار دارند مورد توجه قرار گیرد.

رشیدی از آماده باش کامل نیروها و لغو هرگونه مرخصی تا زمان اعلام وضعیت سفید خبر داد و افزود: در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی سازمان فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی شهرداری نسبت به نصب بنر در سطح شهر اطلاعیه به صدا و سیما برای بحث خبر و زیرنویس در رسانه ملی اقدامات لازم را انجام دهند.

اجرای عملیات حفاری ژئوتکنیک پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی نایسر

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از اجرای عملیات حفاری ژئوتکنیک پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی نایسر خبر داد و گفت: نایسر با وسعت ۲۵۰ هکتار و جمعیت بالغ بر ۷۰ هزار نفر در ضلع شرقی شهر سنندج و دسترسی ورودی و خروجی به بلوار اصلی ابن سینا و محور اصلی ورودی شهر واقع شده است.

محمد صدیق فتحی افزود: با توجه به کمبود امکانات و اغتشاش بصری در این محدوده و اثرات نامطلوب بار ترافیکی بصورت مضاعف ناشی از سفرهای انجام شده به ناحیه منفصل شهری نایسر، لزوم تبیین هویت وکاربرد اصلی در محدوده های مورد نظر و تامین  نیاز حال حاضر و رفع گره‌های ترافیکی و جلوگیری از کاهش تصادف در دستور کار قرار گرفت.

 وی یادآور شد: عملیات حفاری ژئوتکنیک به منظور بررسی مشخصات فنی مهندسی خاک و مصالح پروژه برای احداث زیر گذر و میدان  ورودی نایسر در حال انجام است.

فتحی افزود: عملیات مطالعات ژئوتکنیک شامل ۱۲ عدد گمانه هر کدام به عمق ۳۰ متر و پنج عدد گمانه در زمان انجام مطالعات تقاطع غیر همسطح ورودی نایسر، به پایان رسید و در سال جاری با توجه به بروز رسانی انجام مطالعات ورودی نایسر هفت عدد گمانه دیگر برای انجام مطالعات ژئوتکنیک پیش بینی شده است.
 

برگزاری اردوی جهادی بهزیستی در روستای باقرآباد

مدیر بهزیستی شهرستان سنندج درحاشیه برگزاری  اردوی جهادی بهزیستی در روستای باقرآباد از توابع این شهرستان اظهار داشت: در این اردوی یک روزه همانند اردوهای جهادی قبلی، کارکنان بهزیستی با ایجاد پایگاه در محل مسجد روستای باقرآباد، به ارائه خدمات لازم به مددجویان بهزیستی و گروه‌های هدف می پردازند.

فاطمه محمدی افزود: در این اردوی جهادی خدمات مختلفی از جمله معاینه پزشکی و مسائل حقوقی با حضور کارشناس حقوقی به مددجویان ارائه و مسائل و مشکلات آنها بررسی خواهد شد.

برچسب‌ها کردستان شهرداری سنندج سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج سنندج کردستان شهرداری سنندج سنندج شهرداری سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان

 اقبال حمیدی در آخرین روز از هفته زمین پاک در نشستی تخصصی با شهردار سنندج و مدیرکل امور شهری استانداری کردستان بیان کرد: تفکیک از مبدا زباله باید در اولویت مدیریت پسماند شهرداری قرار گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان اظهار کرد: بحث تفکیک زباله جزو مطالبات اصلی ما است که اگر این مسئله صورت نگیرد تعداد سگ‌های ولگرد نیز روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: در شهر‌های کردستان بحث تفکیک از مبدا زباله نهادینه نشده است و زباله‌تر و خشک با یکدیگر دفع شده است که موجب ایجاد مشکلاتی همچون افزایش بیماری‌ها می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: سایر استان‌های کشور به این مسئله پرداختند و جلوتر از ما هستند و کمتر درگیر مشکلات زیست‌محیطی می‌شوند.

حمیدی تاکید کرد: لازم است که شهرداری سنندج هرچه سریع‌تر نسبت به تفکیک از مبدا زباله اقدام کنند و برای آن برنامه داشته باشند.

شهردار سنندج نیز در این نشست با ارائه آمار و عملکرد کاری شهرداری در این مدت؛ خاطرنشان کرد: امور زیست محیطی شهری از اولویت کاری ماست.

انور رشیدی گفت: گسترش فضای سبز، پویش سنندج سبز، غرض ۴۰ هزار اصله نهال در نقاط مختلف شهر در سال ۱۴۰۲ و ایجاد زیر ساخت‌های زیست محیطی از مهمترین برنامه‌های شهرداری سنندج بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود