Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار نیویورک وضعیت شیوع بیماری آبله میمونی در این ایالت را اضطراری اعلام کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، "کتی هوکول" فرماندار ایالت نیویورک اواخر روز گذشته (جمعه) به دلیل ادامه شیوع بیماری آبله میمونی وضعیت اضطراری اعلام کرد.

وی با انتشار پیامی در توییتر خود اعلام کرد: من وضعیت اضطراری فاجعه‌بار اعلام می کنم تا تلاش‌های پیوسته برای مقابله با شیوع این بیماری تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود بیش از یک مورد از هر چهار مورد ابتلا به آبله میمونی در ایالات متحده مربوط به نیویورک است و همچنین تاثیر نامتناسبی بر گروه های در معرض خطر دارد.

طبق وبسایت دپارتمان بهداشت نیویورک، تا روز گذشته ۲۹ جولای، در مجموع ۱۳۸۳ مورد تایید شده آبله میمونی ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، هفته گذشته سازمان جهانی بهداشت (WHO) به دلیل تداوم شیوع بیماری آبله میمونی وضعیت اضطراری بهداشت جهانی اعلام کرد که بالاترین سطح هشدار است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: نیویورک ، سازمان جهانی بهداشت ( WHO ) ، آبله میمونی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نیویورک سازمان جهانی بهداشت WHO آبله میمونی وضعیت اضطراری آبله میمونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد ؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم ؟ ؛ درمان سریع آبله مرغان در خانه
  • پرخطرترین شغل ها برای کارگران
  • بیماری‌های مُخِل سلامت کارگران
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی