Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی از ابزارهای جدید تبلیغی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، بیان کرد: باید حضور آحاد مردم به ویژه خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان در مناسبت‌های انقلاب اسلامی ثبت گردد تا به عنوان سند و مرجع در اختیار آیندگان قرار گیرد.

آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، ضمن تقدیر از مدیریت عالی و اقدامات انقلابی آیت‌الله جنتی در راس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال‌های گذشته، گفت: قطعا این اقدامات موثر توسط حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس کنونی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامی به قوت گذشته استمرار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آیه «و ذکرهم بایام الله»، اظهار کرد: به درستی این آیه بهترین و صریح‌ترین تعریف برای ماموریت مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است زیرا این نهاد انقلابی مردم را به ایام الله متذکر می‌سازد.

آیت‌الله فلاحتی بر اهمیت هماهنگی در برگزاری متمرکز مراسم و وحدت بخشی تاکید کرد و افزود: موازی‌کاری از اثر نافذ و گسترده مناسبت‌های انقلاب اسلامی می‌کاهد لذا نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در انسجام‌بخشی مناسبت‌های ملی و انقلابی برجسته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه موازی‌کاری‌های اول انقلاب با تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جمع شد، تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به بزرگداشت مناسبت‌های انقلابی و برگزاری باشکوه مراسم ملی و مذهبی انسجام بخشیده است.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دارای جایگاهی رفیع است، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکنون بسیار ظریف، هوشمندانه و بدون هرگونه ادعا عمل کرده و در برگزاری اجتماعات مناسبت‌های انقلاب اسلامی و همچنین حفظ وحدت موفق بوده است.

آیت‌الله فلاحتی، حرکات عدالت‌خواهانه و اجتماعات عظیم مردم جهان به ویژه منطقه را منبعث از انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: نباید نسبت به تحولات منطقه و اجتماعات دیگر کشورها بی‌تفاوت باشیم و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای اجتماعات دیگر کشورها در مناسبت‌های ملی و دینی نیز برنامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در سال‌های اخیر حماسه‌های بسیاری توسط مردم گیلان خلق شده است، تصریح کرد: به عنوان نمونه حماسه ۲۲ بهمن برفی سال ۱۳۹۸ شهر رشت بازتاب جهانی داشته و مردم جهان از وفاداری و حضور پرشور گیلانیان در صحنه انقلاب اسلامی علی‌رغم بارش شدید برف تعجب کردند.

وی با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی از ابزارهای جدید تبلیغی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، بیان کرد: باید حضور آحاد مردم به ویژه خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان در مناسبت‌های انقلاب اسلامی ثبت گردد تا به عنوان سند و مرجع در اختیار آیندگان قرار گیرد.

آیت‌الله فلاحتی از تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در برگزاری باشکوه مراسم ملی و انقلابی تقدیر کرد و افزود: اگر نهاد مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نبود معلوم نبود بزرگداشت ایام ‌الله چگونه اداره می‌شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مناسبت های انقلاب اسلامی نماینده ولی فقیه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها

امیررضا یوسفیان در نشست آغاز به کار گارگاه آموزشی مراکز معاینه فنی خودرو‌ها استان با حضور کارشناسان ارشد حوزه راهداری وزارت کشور گفت: هم اکنون ۱۱ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک با ۱۶ خط بررسی و معاینه خودرو تک سوز و دوگانه سوز در استان همدان فعال است.

او با بیان اینکه مشکلات مراکز معاینه فنی خودرو در استان در این کارگاه‌ها بررسی می‌شود گفت: در بحث آمد و شد‌های شهری و کم کردن چگالی ترافیک در راه‌های ارتباطی استان آنچه مهم است فرایندسازی صدور مجوز برای مراکز شهرستانی است که در این جلسه بررسی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: مراکز غیرمجاز نصب مخازن گاز خودرو در سال‌های گذشته آسیب‌های جدی به خودرو‌ها و سرنشینان وارد کرده است که اکنون با نظارت‌های دقیق، مخازن پیاده، چک و دوباره تعبیه و در این راستا مراکز غیر استاندارد نصب مخزن گاز خودرو شناسایی می‌شود.

یوسفیان با اشاره به همکاری چشمگیر پلیس راه و راهور در راستای کم کردن کاهش فاکتور‌های تصادف در حوزه درون و برون شهری گفت: سلامت فنی خودروها، انسان و جاده سه عوامل تصادف هستند که در این نشست همه موارد با عنوان کارگاه‌های آموزشی بررسی می‌شود که امیدواریم خروجی مناسبی داشته باشد.

او گفت: تمام موضوعات و مشکلات مراکز معاینه فنی خودرو احصا، اعلام و بر اساس جمع بندی استان‌ها، آیین نامه‌ها به‌روز صادر می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: اگر همه وسایل نقلیه به طور کامل معاینه فنی شود آلودگی هوا به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران