Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، مسابقات  انتخابی کشتی آزاد  دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی دانشگاه آزاد اهر آغاز شده بود با معرفی برترین ها و با قهرمانی تیم مازندران به به پله آخر رسید

رئیس اجرایی مسابقات سراسری دانشجویان واحد‌های دانشگاه آزاد سراسر کشور اعلام کرد ‌رقابت‌های انتخابی کشتی آزاد  با حضور قریب به یکصد نفر از  دانشجویان کشتی گیر از مناطق دهگانه دانشگاه آزاد اسلامی با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر (آذربایجان شرقی) برگزار شد

علی سلیمی گفت: در پایان این مسابقات، تیم مازندران به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های تهران و لرستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در خصوص نفرات برتر مسابقات کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی نیز افزود:

در وزن ۵۷ کیلوگرم سجاد بنیادی از تهران  اول، امیرحسین کیا روستا از قزوین دوم، حسین عمران شویی از مازندران  سوم

در وزن ۶۱ کیلوگرم وحید ورزیده از تهران اول، محمدرضا نوری مطلق از لرستان دوم، نیما نعمتیان  از مازندران سوم

در وزن ۷۰ کیلوگرم رحمان رحیم پور از فارس  اول فردین نوایی از آذربایجان‌شرقی  دوم، هادی محمدی از خراسان  سوم

در وزن ۷۴ کیلوگرم سهراب ادهم خلیلی از لرستان اول، قاسم حیدری از مازندران  دوم، امین بیات از تهران سوم

در وزن ۷۹ کیلوگرم الیاس طریقی از مازندران  اول، وحید اسماعیل‌ زاده از تهران  دوم غلامرضا امیر نعیمی از آذربایجان‌شرقی  سوم

در وزن ۸۶ کیلوگرم مجتبی اصغری از مازندران  اول، امیر کلیوند از لرستان  دوم و میلاد حسینی از تهران سوم

در وزن  ۹۲ کیلوگرم حسین اصغری از مازندران  اول، بهنام سرابی از تهران  دوم، علی غلامی از آذربایجان‌شرقی  سوم

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمد علی آذرپیرا از تهران  اول، محمدرضا اسلامی از مازندران  دوم، محمد رسول خسروی از لرستان نفر سوم

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیررضا امیری از لرستان نفر اول امیررضا روشن علیزاده از مازندران نفر دوم، محمد صادقی از قزوین نفر سوم شدند

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با اشاره به امکانات وفضای مناسب ورزشی، رفاهی، سایر امکانات جنبی، آب وهوای خنک و جاذبه های ویژه طبیعی وگردشگری‌ آمادگی این دانشگاه را برای برگزاری اردوهای تدارکاتی سایر رشته را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اعلام کرد.

انتهای پیام/6003

منبع: فارس

کلیدواژه: اهر تبریز آذربایجان شرقی مازندران کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی سوم در وزن کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد

محمد آدیگوزل زاده دبیر برگزاری کنگره شهدا، گفت: درهفته‌های اخیر در راستای اجرای برنامه‌های "سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران"به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، اقدامات موثری صورت گرفته از جمله یادواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی و دیدار با خانواده معظم شهدای دانشگاه که با مدیریت کنگره در سطح استان در حال اجرا است.

وی افزود: اقدامات مختلفی از قبیل ساخت یادمان شهدای استان در واحد تهران شمال، فضاسازی، دیوارنگارها، نصب عکس شهدا، نامگذاری اماکن به نام شهدا، تبلیغات شهری به مناسبت کنگره شهدا انجام و پیش بینی شده است.

این مسئول ادامه داد: به همین منظور هماهنگی‌هایی در خصوص ساخت تیزر تبلیغاتی اجلاسیه، تولید و پخش مستند روایی از شهدای استان تهران، ضبط مستند شفاهی خانواده شهدا و منسوبین و پادکست زندگینامه شهدا در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: جلسات استانی با مجموعه اعضای دستاندرکار این کنگره بزرگ در حال انجام بوده و آمادگی لازم برای برگزاری "سومین کنگره دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران" در روز دهم خرداد وجود دارد.

دبیر دبیرخانه کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به برگزاری یادواره‌های شهدا در واحد‌های استان اشاره نمود و تأکید کرد: همچنین بخش زیادی از اسناد و آثار شهدا در راستای اجرای کنگره جمع‌آوری و مستندسازی شده و تعداد زیادی از زندگینامه‌ها و آثار شهدا تبدیل به کتاب شده است. 

آدیگوزل زاده تأکید کرد: پیش از این تولیداتی با محوریت شهدا شامل ابعاد مختلف زندگی و وصیت‌نامه‌های شهیدان تولید و در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است، البته با برگزاری این کنگره ۲۰ مستند از مجموعه ۷۰ شهیدگرامی، تولید و آماده پخش می‌باشد و به نحو ویژه‌تری تولیدات در حوزه شهدا استمرار می‌یابد.

وی گفت:تمامی ارکان و تولیدات کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، همچون دو دوره قبل با محوریت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام است و این یکی از دستاورد‌های بزرگ کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی است. 

پیش از این نیز شورای سیاست گذاری و کمیته‌های این کنگره از جمله کمیته مالی، فرهنگی، تدارکات و پشتیبانی، فناوری و فضای مجازی، روابط عمومی و تبلیغات، انتظامات و نظارت و بازرسی فعالیت خود را آغاز کرده اند. همچنین به زودی اهم فعالیت‌های کمیته اجرایی اعلام و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت