Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست روابط عمومی شرکت آب‌وفاضلاب استان اصفهان گفت: نیاز شبکه آب شرب با توجه به گرمای هوا در فصل تابستان در وضعیت حداکثر است و با کدورت آب زاینده‌رود در اثر ورود سیلاب‌ها، کمبود بیشتر می‌شود. - اخبار استانها -

مجید حبیبیان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در اصفهان در ارتباط با گل‌آلود شدن زاینده‌رود اظهارداشت: با توجه به بارش‌های دو روز گذشته در بالادست تصفیه‌خانه آب شرب اصفهان، مقدار زیادی سیلاب وارد زاینده‌رود شده و موجب افزایش کدورت آب رودخانه شده و به دنبال آن ظرفیت تصفیه‌خانه نسبت به وضعیت عادی کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت آب شرب اصفهان عنوان کرد: نیاز شبکه آب شرب با توجه به گرمای هوا در فصل تابستان در وضعیت حداکثر است و با کدورت آب زاینده‌رود، کمبود بیشتر می‌شود.

سرپرست روابط عمومی شرکت آب‌وفاضلاب استان اصفهان افزود: الان شرایط به گونه‌ای است که ما باید مقداری کاهش فشار در شبکه آب شرب داشته باشیم تا مخازن به حالت عادی برگردد و سپس توزیع آب در شبکه داشته باشیم‌.

وی با بیان اینکه هیچگونه نگرانی از جهت کیفیت آب شرب وجود ندارد، تصریح کرد: گل‌آلود شدن مربوط به ورودی آب به تصفیه‌خانه است و ما برای انجام کار تصفیه خانه ظرفیت آن را کم می‌کنیم ولی در کیفیت آب تغییری ایجاد نمی‌شود و ما همان آب شرب را  کمتر داریم‌.

حبیبیان در ارتباط با قطع آب در مناطق مختلف اصفهان بیان کرد: در برخی مناطق شهر اصفهان قطع آب داشتیم و این قطعی بیشتر در مناطق دو و پنج اصفهان رخ داده است.

سایه سنگین خشکسالی بر آب شرب اصفهان/ قطع آب در برخی مناطق/ 300 روستا در بحران قرار دارندوقوع سیلاب در 15 شهرستان و روستای اصفهان در شبانه‌روز اخیر/ آب شرب مورد نیاز برخی مناطق سیلابی به طور فوری تأمین شدحضور نیروهای امدادی اصفهان در یزد/ عملیات تخلیه آب زیرگذر میدان امام حسین(ع) آغاز شد + فیلم

وی با بیان اینکه شبکه آب شرب به طور کامل قطع نشده است،گفت: ما الان حداقل فشار آب در شبکه را داریم و تلاش ما بر این است که ساعت قطعی آب در مناطق مختلف کم باشد اما به دلیل افزایش مصرف این اتفاق در بعضی نقاط شهر رخ می‌دهد.

سرپرست روابط عمومی شرکت آب‌وفاضلاب استان اصفهان ادامه داد: در ساعاتی که مخازن به حالت عادی برمی‌گردند تمام شهر تحت پوشش تصفیه‌خانه قرار می‌گیرد و در زمان قطع آب نیز با توجه به درخواست‌ها در سطح شهر حدود 100 دستگاه تانکر به طور سیار آبرسانی می‌کنند.

وی با اشاره به ادامه این شرایط در اصفهان عنوان کرد: ادامه این شرایط به وضعیت بارش‌ها بستگی دارد و در صورت عدم بارش مجدد این مشکل تا فردا حل می‌شود اما اگر دوباره شاهد بارش و ورود سیلاب‌ها به زاینده‌رود باشیم مجبور می‌شویم ظرفیت تصفیه‌خانه را کاهش دهیم.

حبیبیان خاطر نشان کرد: از مردم تقاضا داریم که مصارف خود را روی حداقل نیاز ضروری تنظیم کنند تا بتوانیم به شهروندان بیشتری آبرسانی کنیم و میزان قطعی آب کاهش یابد.

انتهای پیام/174/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه آب شرب برخی مناطق زاینده رود تصفیه خانه قطع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست

منصور فلاحتی مدیر امور آبفای شهرستان مروست گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب  روستای توتک یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.

او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.

مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم