Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان قرمزها به رکورد مهمی دست یافت.

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول و هافبک 32 ساله انگلیسی به رکورد مهمی در حرفه ورزشی‌اش دست یافت. 

طرفداری | به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه لیورپول، جوردن هندرسون 450مین بازی‌اش را در پیراهن لیورپول در سوپرجام انگلیس و مقابل منچسترسیتی تجربه کرد.

این بازیکن که در سال 2011 به مبلغ 18.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون یورو از ساندرلند خریداری شد، یازدهمین سال حضورش در آنفیلد را تجربه می‌کند. هندرسون در این مدت 33 گل زده و 58 پاس گل داده است؛ او همچنین به همراه لیورپول چندین عنوان قهرمانی به دست آورده که از جمله مهمترین آنها قهرمانی در لیگ برتر انگلیس در فصل 2019/20 و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2018/19 است.

 

اخبار داغ 

حواشی حضور اسکوچیچ در اردوی ترکیه استقلال سردار آزمون در ایران یک قهرمان ملی است / گزارش نشریه بیلد اشتفان افنبرگ: در بایرن مونیخ همه از رفتن روبرت لواندوفسکی خوشحال هستند ژول کونده در تست پزشکی بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، جاری شدن سیل در کنیا تاکنون جان ۷۶ نفر را گرفته است.

پایگاه خبری اسپوتنیک امروز یکشنبه به نقل از رسانه‌های خبری کنیا گزارش داد که مقامات دولتی در کنیا با انتشار آماری از قربانیان وقوع سیلاب طی روز گذشته در این کشور از جان باختن ۷۶ نفر و مجروح شدن ۲۹ نفر دیگر خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های محلی در کنیا، تا کنون در این حادثه طبیعی ۱۹ تَن هم مفقود شده‌اند.

سیل ویرانگر بخش‌های گسترده‌ای از نایروبی، پایتخت کنیا را تحت تأثیر قرار داده و برخی جاده‌های اصلی را بسته و بسیاری از مناطق را زیر آب فرو برده است. شرکت راه‌آهن کنیا نیز خدمات مسافرتی شهری را در سراسر این کشور به حالت تعلیق درآورد.

کد خبر 6090478

دیگر خبرها

  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!