Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگروه تخصصی بومی سازی محصولات امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا) در شبکه ملی اطلاعات به ریاست دکتر لاجوردی معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت و نماینده ویژه وزیر ارتباطات در امنیت فاوا در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، این کارگروه تخصصی که در حاشیه کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات عصر امروز در سالن اجتماعات پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شده بود ،دکتر لاجوردی ریاست این کارگروه تخصصی به همراه نمایندگانی از همره اول ، ایرانسل ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نماینده سندیکای افتا چالش ها و مشکلات در حوزه بومی سازی محصولات امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر لاجوردی در پایان این کارگروه تخصصی ضمن جمع بندی پرسش و پاسخ های حاضرین در جلسه خواستار این شد که زمینه ای فراهم شود تا شرکت های نوپا بتوانند در حوزه امنیت ایده ها و دستاوردهای خود را ارائه دهند و از بومی سازی محصولات حوزه افتا حمایت صورت گیرد.
کنفرانس شبکه ملی اطلاعات با موضوع " امنیت ،تاب آوری و پایداری "در روزهای 5 و 6 مرداد ماه سال جاری در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شده است.

سخنرانی تخصصی مدیران حوزه امنیت در شبکه ملی اطلاعات در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،برگزاری کارگروه تخصصی در حوزه افتا همراه با ،پرسش و پاسخ و برگزاری نمایشگاه از محصولات بومی در حوزه افتا با حضور بیش از 50 شرکت داخلی از برنامه های این کنفرانس به شمار می رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علم و فناوری کارگروه چالش محصولات همراه اول ایرانسل پژوهشگاه شبکه ملی بومی سازی امنیت فضای مجازی لاجوردی شرکت ارتباطات زیرساخت افتا فضای مجای ارتباطات و فناوری اطلاعات بومی سازی محصولات اطلاعات برگزار کارگروه تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، از همدلی و همکاری فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و واحدها در تحقق برنامه‌های وزارت متبوع، بخصوص پروژه ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان اظهار تقدیر کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در پروژه ملی توسعه فیبرنوری FTTx در استان بوشهر به عنوان اولین استان شروع کننده در این بخش، عنوان کرد: توسعه شبکه فیبرنوری در سطح استان یک الزام است و باید با اهتمام ویژه، این مهم را در اسرع وقت اجرایی کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با توجه به چالش‌های ارائه شده از سمت اپراتورها، هدف از برگزاری این نشست را انجام هماهنگی و تسهیل امور بیان کرد.

سملیان گفت: تا کنون در شهر بوشهر ۴۲ کیلومتر، شهر برازجان ۲۷ کیلومتر، شهر گناوه ۱۸ کیلومتر، عالی شهر ۱۵ کیلومتر، شهر کنگان ۱۰ کیلومتر و شهر عسلویه ۳ کیلومتر فیبر نوری کار شده است.

وی در پایان به تکلیف شهرداری‌ها، طبق بند (پ) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی به منظور رعایت تعرفه و صدور مجوز حداکثر ۱۵ روز به پیمانکاران معرفی شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد.

کد خبر 6090087

دیگر خبرها

  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد