Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@19:21:46 GMT

پیروزی بارسلونا در بازی دوستانه

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۹۲۵۲

پیروزی بارسلونا در بازی دوستانه

آبی اناری‌ها در دیدار برابر نیویورک رد بولز با دو گل به پیروزی دست پیدا کردند.

به گزارش مشرق، بارسلونا در ادامه اردوی تابستانی خود در آمریکا این بار در دیداری دوستانه به مصاف نیویورک رد بولز آمریکا رفت.

آبی اناری ها در این بازی با دو گل به پیروزی دست پیدا کردند.

گل های بارسلونا را در این بازی عثمان دمبله و ممفیس دپای به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آخرین بازی تیم ژاوی در آمریکا بود و آنها باید به اسپانیا برگردند تا خود را آماده فصل جدید لالیگا کنند که از هفته بعد آغاز خواهد شد.

بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی عملکرد بسیار خوبی داشت. این تیم با بازیکنانی مثل رافینیا، لواندوفسکی، فرانک کسیه، کریستینسن و کنده قرارداد امضا کرد.

نتایج بسیار خوبی که شاگردان ژاوی در دیدارهای دوستانه به دست آوردند نوید روزهای خوبی را برای این تیم در فصل پیش رو می دهد و به نظر می رسد که آبی اناری ها نسبت به فصل قبل عملکرد بهتری خواهند داشت و می‌توان امیدوار به قهرمانی تیم هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا بود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت بارسلونا عثمان دمبله ممفیس دپای کریستینسن رافینیا لواندوفسکی ژاوی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم

بارسلونا در هفته سی و چهارم لالیگا میهمان ژیرونا بود که این دیدار با نتیجه 4-2 به سود تیم میزبان تمام شد و بارسلونا رسما در این فصل بدون جام ماند. برخی هواداران بارسلونا به شکلی جالب و از روی تپه ها شاهد باخت تیم شان برابر ژیرونا بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده دعوت مهاجم آماتور به تیم ملی اروگوئه؛ بیلسا در بازیِ خیلی خیلی دوستانه دخالتی ندارد
  • دورتموند انتقام بارسا را از پاریس گرفت (عکس)
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • رونمایی بارسا از مرکز تجاری لاکچری آبی‌اناری (عکس)‏
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده
  • ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند