Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین نشست هم اندیشی مدیران دفاتر کل مجتمع‌های قضایی تهران با حضور یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، سجودی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، معاونان و مدیران ستادی محاکم و کلیه مدیران دفاتر کل مجتمع ها برگزار شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از قوه قضاییه، یحیی جعفری در سومین نشست هم اندیشی مدیران دفاتر کل مجتمع‌های قضایی تهران ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بیان کرد: از تلاش جهادی، شبانه روزی، عملکرد شاخص و قابل دفاع همه مدیران دفاتر کل در مجتمع های قضایی تهران که مخلصانه و هماهنگ با سرپرستان مجتمع‌ها، زحمت می کشند قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل محاکم تهران شناسایی و بکارگیری همکاران توانمند، با تجربه و متعهد، را هنر مدیران دفاتر کل دانست و گفت: باید با اشراف بر کار سعی کنید از همه ظرفیت‌های همکاران در راستای وظایف محوله استفاده کنید و همکاری در محل کار احساس نکند از ظرفیت‌هایش کمتر استفاده می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: از مدیران دفاتر کل انتظار می رود در راستای وظایف محوله، ارتباط کاری با ستاد محاکم را تقویت کرده و بیشتر به سرپرستان مجتمع های قضایی کمک کنند تا اگر ضعفی هست برطرف شود.

جعفری تصریح کرد: از مدیران دفاتر کل مجتمع های قضایی تهران می‌خواهیم در مواقع حساس، مرد بحران باشند و بتوانند با تدبیر لازم حل بحران کنند.

رئیس کل دادگاه های عمومی وانقلاب تهران در این جلسه با اشاره به وظایف مدیران در برابر بیت المال گفت: اجازه نداریم هزینه‌های اضافی برای بیت المال ایجاد کنیم و باید با دقت و نظارت صحیح در مصرف بیت المال، این امر مهم را سرلوحه کار مدیریتی خود قرار دهیم و بر انجام درست آن اهتمام ویژه داشته باشیم و البته این امر، به این معنی نیست که در تامین مایحتاج و نیازمندهای شعب سخت گیری غیر متعارف داشته باشیم.

رئیس کل محاکم تهران گفت: کنترل ورود و خروج همکاران، نظم و انضباط بایگانی شعب، تکریم ارباب رجوع، اشراف بر پرونده های مهم از مقوله های نظارت در مدیریت هستند که باید هوشمندانه و با احترام در فضای اخلاقی و صمیمی با اشراف کامل انجام شوند.

جعفری به داشتن برنامه کلان و راهبردی در حوزه مدیریت پرداخت و بیان کرد: برای رسیدن به نتایج مطلوب، با کارسنجی متناسب و داشتن برنامه منظم می توانیم ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

در این نشست محمد ملایی معاون قضایی و اجرایی رئیس کل دادگاه های عمومی وانقلاب تهران با بیان سیاست ها و برنامه های تحولی محاکم، به ارائه گزارشی از عملکرد کمی و کیفی مجتمع های قضایی تهران در چهار ماهه اول سال ۱۴۰۱ پرداخت و با ارائه نکات کاربردی و انتظارات ستاد محاکم در راستای عملکرد مثبت و مطلوب مدیران دفاتر کل در مجتمع های قضایی با تشریح اهداف و برنامه های پیش رو از همه مدیران دفاتر کل خواست با همدلی و برنامه ریزی در رسیدن به نتایج مطلوب در راستای تاکیدات سرپرستان مجتمع ها و مدیران محاکم و استان تلاش و کوشش کنند.

در این جلسه سجودی معاون منابع انسانی دادگستری استان نیز ضمن پاسخگویی به سوالات مدیران دفاترکل مجتمع های قضایی تهران به ارائه سیاست ها و برنامه های دادگستری استان در راستای تامین نیروی انسانی، تکریم همکاران و بهبود وضعیت پیش رو پرداختند.

وی در این نشست خطاب به همکاران بیان کرد: تحقق عدالت سازمانی یکی از اهداف مهم این معاونت لست و همکاران مطمئن باشند که تلاش خود را برای رسیدن به نتیجه مطلوب انجام خواهیم داد. در ابتدای جلسه مهدی فلاح مدیر دفترکل محاکم تهران ضمن خیر مقدم به ارائه پیشنهادات و راهکارهای در جهت بهبود وضعیت دفاتر کل مجتمع های قضایی تهران پرداخت.

در این نشست هم اندیشی اصلانی مدیر دفترکل مجتمع قضایی شهید قدوسی، تقوی فر مدیر دفترکل مجتمع قضایی شهید مفتح، سلطانی مدیر دفتر کل مجتمع قضایی خانواده دو، رحیمی مدیر دفترکل مجتمع قضایی بعثت و زاهدی مدیر دفتر کل مجتمع قضایی ویژه جرایم اقتصادی به عنوان نماینده مدیران دفاتر کل مجتمع های قضایی تهران به بیان دیدگاه ها، نظرات، انتقادات و پیشنهادها در زمینه‌های مختلف و در فضای کاملا حرفه‌ای و صمیمی پرداختند.

سومین نشست هم اندیشی مدیران دفاتر کل مجتمع‌های قضایی تهران با حضور یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، سجودی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، معاونان و مدیران ستادی محاکم و کلیه مدیران دفاتر کل مجتمع ها برگزار شد.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: یحیی جعفری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: یحیی جعفری مدیران دفاتر کل مجتمع های قضایی تهران رئیس کل دادگاه های عمومی مدیران دفاتر کل مجتمع ها دادگستری استان کل مجتمع قضایی یحیی جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود