Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره‌ کل ورزش و جوانان استان تهران به انتشار مطلبی در نشریه شرق واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اداره‌ کل ورزش و جوانان استان تهران به انتشار مطلبی با عنوان "تداوم سیاست تفکیک جنسیتی؛ بولینگ هم زنانه- مردانه شد؟" ‌در روز چهارشنبه مورخ 05/05/1401 روزنامه "شرق"  واکنش نشان داد.

جوابیه مذکور به شرح زیر است:

جناب آقای مهدی رحمانیان
صاحب امتیاز و مدیرمسوول محترم نشریه وزین شرق 

عطف به مطلب(گزارش) مندرج در شماره 4336 مورخ ‌چهارشنبه 5 مرداد 1401 آن روزنامه با عنوان: "تداوم سیاست تفکیک جنسیتی؛ بولینگ هم زنانه- مردانه شد؟" موارد مطروحه زیر، در پاسخ به اظهارنظر نگارنده و در راستای تنویر افکارعمومی حضورتان ارایه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشمند است دستور فرمایید مطابق ماده 23 از فصل ششم قانون مطبوعات، نسبت به انتشار جوابیه ارسالی اقدام مقتضی معمول دارند:

با توجه به این‌که مجموعه ورزشی "ایران مال" دارای اماکن ورزشی متعدد است و این اماکن ورزشی با فاصله‌های زیاد از هم قرار گرفته، ضروری است برای هر یک از این اماکن ورزشی یک مدیر مستقل و واحد معرفی شود تا با نظارت دقیق و حضور مستمر بر فعالیت‌های ورزشی، از هرگونه اتفاقات پیش‌بینی‌نشده، جلوگیری شود، به‌خصوص بر فعالیت‌های ورزشی نظارت بیشتری داشته باشد. بنابراین با بررسی صورت‌گرفته مشخص شد که هیچ‌کدام از این اماکن ورزشی دارای مدیر مستقل واحد نبوده، ازاین‌رو برای استیفای حقوق ورزشکاران و ورزش‌دوستان که در این اماکن ورزشی حاضر می‌شوند، به متولیان و مدیران مجموعه تجاری فرهنگی ‌ورزشی "ایران مال" اعلام شد برای هر یک از این مجموعه‌های ورزشی و هر کدام از این بخش‌های ورزشی، یک مدیر مستقل معرفی کنند که با همکاری و مساعدت اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران، بلافاصله پس‌از معرفی مدیران مستقل برای هر کدام از این اماکن ورزشی ، در همان روز مجوز فعالیت صادر شد.

با توجه به این‌که طبق دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های نظارت و اداره اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان، هر کدام از اماکن ورزشی باید دارای مدیر مستقل باشند اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران ضمن حمایت کامل از همه فعالان بخش خصوصی سرمایه‌گذار در حوزه ورزش، خود را ملزم به دفاع از حقوق شهروندان و فعالان حوزه ورزشی می‌داند، بنابراین اخبار منتشرشده مبنی ‌بر جلوگیری از فعالیت مجموعه ورزشی "ایران مال" به‌دلیل تفکیک جنسیتی، مورد تایید و وثوق این اداره‌کل نیست و صرفاً دلایل مطروحه بالا و عدم رعایت شیوه‌نامه‌های ابلاغی وزارت ورزش و جوانان و ضرورت دفاع از حقوق شهروندان برای توسعه ورزش در چارچوب‌های مورد تایید اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران، منجر به این اتفاق شده و به‌هیچ عنوان اماکن این مجموعه پلمب نشد و تنها برای تعیین مدیریت مستقل و نظارت بیشتر از فعالیت آن جلوگیری شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان کل ورزش و جوانان استان تهران اماکن ورزشی مدیر مستقل اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار